Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10510
Назва: | Підготовка майбутніх інженерів у системі диференційованого навчання іноземної мови професійного спрямування |
Автори: | Конопляник, Леся Миколаївна |
Ключові слова: | диференційоване навчання, диференціація, іноземна мова професійного спрямування, здібності, рівень володіння мовою, уміння, навички, мотивація, креативні технології differentiated studying, differentiation, profession-oriented foreign language, abilities, speech level, skills, motivation, creative technologies |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». Філософія. Психологія. Педагогіка: зб. наук. праць. – К.: ІВЦ «Політехніка», 2008. – №3(24). – С. 182 – 185. |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про підготовку майбутніх інженерів до використання іноземної мови у професійній діяльності у системі диференційованого навчання. Визначені такі критерії диференціювання: рівень знань, умінь і навичок, здібності студентів, мотивація та інтереси, продиктовані майбутньою професією. В якості засобів реалізації диференціації виступають навчальний зміст матеріалу, методи і прийоми навчання та опмимально підібрані форми навчально-пізнавальної діяльності. Автор також розкриває педагогічні умови для реалізації на практиці такої іншомовної підготовки студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10510 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_КПІ_2008.pdf | 7.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.