Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10102
Назва: | Основні підходи до освіти та навчання майбутніх біотехнологів |
Автори: | Барановський, Михайло Миколайович |
Дата публікації: | 24-жов-2013 |
Видавництво: | Мегапринт |
Бібліографічний опис: | Барановський М. М. Основні підходи до освіти та навчання майбутніх біотехнологів / М. М. Барановський // Новітні досягнення біотехнології : ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 жовт. 2013 р. : тези доп. – К., 2013. – С. 11. |
Короткий огляд (реферат): | Професійна підготовка студентів за напрямом «Біотехнологія» є систематизованим та цілеспрямованим відповідно до особливостей об’єкта їхньої майбутньої професійної діяльності процесом. Є. Климов запропонував поділити професії на основі цього критерію на такі, в яких об’єктом є людина, природа, техніка, знакова система, художній образ. Складність об’єкта майбутньої фахової діяльності зумовлює доцільність організації та здійснення педагогічного процесу у ВНЗ з формування спеціаліста для біотехнологічної галузі з використанням різних підходів (особистісно зорієнтованого, компетентнісного, системного, аксіологічного). У педагогіці вищої школи вони дістали назву методологічних підходів, оскільки визначають принципи, на яких базується використання освітніх технологій, зумовлюють вибір форм організації навчальної діяльності студентів, засобів та методів навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10102 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій кафедри біотехнології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Барановський Михайло Миколайович.pdf | Тези доповіді | 222.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.