Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/9733
Title: МАРКЕТИНГОВА МОДЕЛЬ ТРАНСПОРТНОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
Authors: Андрієнко, Марія Михайлівна
Сич, Євген Миколайович
Сагай, О.М.
Keywords: контейнерні перевезення, маркетингові дослідження, показники, ефективність, якість, клієнти, сервісне обслуговування
container transportation, marketing research, efficiency, quality, customers service
Issue Date: May-2014
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНФРАСТРУКТУРИ Збірник наукових праць: Випуск 38. – Київ: НАУ, 2014. – 117 с.
Abstract: Стаття визначає організаційно-економічну модель транспортного сервісного центру, який здійснює контейнерні, інтермодальні та комбіновані перевезення. Значна увага у статті приділяється процесові проведення маркетингових досліджень, засобам, за допомогою яких їх доцільно виконати та тим завданням, які необхідно при цьому розв’язати.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/9733
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf148.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.