Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2014-07-29T10:20:09Z-
dc.date.available2014-07-29T10:20:09Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9379-
dc.description.abstractВстановлені закономірності виникнення пошкоджень елементів конструкцій авіаційної техніки із часом напрацювання та умов експлуатації. Розраховані та експериментально підтверджені параметри газорідинних струменів, що забезпечують високу чутливість капілярної дефектоскопії. Розроблена методологія порівняльної оцінки вихрострумових та акустичних дефектоскопів для підвищення достовірності результатів контролю елементів конструкцій із алюмінієвих сплавів та композиційних матеріалів. Обґрунтована математична модель визначення експлуатаційних пошкоджень, яка дозволяє вдосконалити діючу систему контролю. Достовірність результатів експериментальних досліджень забезпечується значним банком статистичних даних пошкоджень конструкцій авіаційної техніки та сучасними методами математичної обробки результатів. Запропоновані методи розрахунку параметрів дефектоскопів можуть бути використані при розробці сучасних технологій неруйнівного контролю. Запропоновані конструктивні рішення застосування засобів контролю відповідають світовому рівню.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectобслуговування авіаційної технікиuk_UA
dc.subjectвизначення технічного стануuk_UA
dc.subjectремонтuk_UA
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectпошкодження елементівuk_UA
dc.titleРозробка методів визначення технічного стану деталей при ремонті та технічному обслуговування авіаційної технікиuk_UA
dc.typeTechnical Reportuk_UA
Appears in Collections:Наукові тематики НАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf148.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.