Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9223
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2014-07-17T11:50:50Z | - |
dc.date.available | 2014-07-17T11:50:50Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9223 | - |
dc.description.abstract | Наукова новизна результатів роботи полягає в тому, що розвинуто нелінійну теорію пружності і пластичності для плоских задач і теорію граничного напруженого стану ґрунтового півпростору. Створено методологію реконструкції об’єктів аеропортів в складних інженерно- геологічних умовах України. Значимість отриманих наукових результатів полягає в тому, що розроблена методо- логія дозволяє аналізувати вплив ґрунтової основи на напружено-деформований стан аеродро- мних покриттів, на основі розроблених теоретичних основ методики чисельного розрахунку стійкості об’єктів аеропортів при урахуванні граничного стану рівноваги півпростору, та до- зволяє моделювати умови міцності і несучої здатності конструкцій об’єктів аеропортів, що зна- ходяться у взаємодії з ґрунтовим півпростором на основі розроблених уточнених методів роз- рахунку жорстких аеродромних покриттів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | реконструкція | uk_UA |
dc.subject | аеропорт | uk_UA |
dc.subject | інженерно-геологічні умови | uk_UA |
dc.subject | складні умови | uk_UA |
dc.subject | Україна | uk_UA |
dc.title | Методологія реконструкції об’єктів аеропортів у складних інженерно-геологічних умовах України | uk_UA |
dc.type | Technical Report | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові тематики НАУ |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.