Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63162
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПроценко, Є. В.-
dc.date.accessioned2024-04-19T06:42:52Z-
dc.date.available2024-04-19T06:42:52Z-
dc.date.issued2024-04-02-
dc.identifier.citationПроценко Є. Цифрові технології та інновації управління аеропортами та обслуговування пасажирів // Архітектура та екологія. Аеропорти – екологічно орієнтована архітектура високих технологій: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 28-29 березня 2024 р. Київ: НАУ, 2024. С. 67-68.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63162-
dc.description1. Ahmadinia H., Karim M., Ofori E. (2015) Primary Analysis of Information Distribution at Walkbase Company: Developing an Information Strategy. The Journal of Industrial Distribution & Business, vol. 6, issue 4, p. 5-16. doi: 10.13106/ijidb.2015.vol6.no4.5. 2. What is Passenger Flow Management (PFM)?. URL: https://www.isarsoft.com/knowledge-hub/passenger-flow-management (2024). Accessed 21 March 2024. 3. Strelkova G. G., Agieieva G. M. Analysis of implementing the ISO 50001:2011 standard in aviation segment of transport economy sector. Вісник НУ«Львівська політехніка». № 799. С. 122-128. (2014.) doi: 10.5281/zenodo.4711013 4. Helsinki Airport Passenger Flow System. URL: https://www.xovis.com/insights/detail/xovis-a-crucial-gear-wheel-in-finavias-daily-operation (2022). Accessed 21 March 2024. 5. Lehto M. Finavia Xovis Case Study. URL: https://airport-information.com/data/news/finavia-and-xovis-expand-cooperation-51957.html (2022). Accessed 21 March 2024.uk_UA
dc.description.abstractНаведено низку результатів дослідження практики впровадження новітніх технологій та інноваційних підходів до управління потоками пасажирів та їх обслуговування в Міжнародному аеропорту Гельсінкі-Вантаа (Фінляндія). Сучасні аеропорти є складними транспортним підприємствами, ефективність експлуатації яких оцінюється багатьма показниками, зокрема безпекою польотів, річними обсягами авіаперевезень, рівнем обслуговування та перебування, впливами на навколишнє середовище тощо. Разом з тим постійно зростаючи обсяги авіаперевезень стають викликами для аеропортів та приаеродромних територій. Як наслідок, відповідні процеси управління аеропортами вимагають впровадження новітніх технологій та інноваційних підходів для розв’язання проблемних ситуацій. Зокрема, цього потребують процеси управління потоками пасажирів, вантажів, наземного транспорту в аеропортах та ін. Об’єктами дослідження є процеси управління пасажиропотоками на етапі їх обслуговування у аеровокзальному комплексі (АВК) великого за обсягами перевезень Міжнародного аеропорту Гельсінкі-Вантаа.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНацінальний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectінфраструктураuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectексплуатаціяuk_UA
dc.subjectнавколишнє середовищеuk_UA
dc.titleЦифрові технології та інновації управління аеропортами та обслуговування пасажирівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc656.71:725.39:005.1(043.2)uk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові статті, тези доповідей студентів та аспірантів кафедри інфраструктури авіаційного транспорту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
67-68-Збірник АіЕ 2024-Проценко.pdfтези_доповіді539.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.