Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63137
Title: Передумови широкого застосування інформаційних систем в діяльність закладів вищої освіти в Україні
Authors: Гринчій, Сергій Вікторович
Keywords: інтерактивні платформи
COVID-19
військовий конфлікт
інновації
онлайн-навчання
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Гринчій С. В. Передумови широкого застосування інформаційних систем в діяльність закладів вищої освіти в Україні // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. с. 104-05
Abstract: У сучасній Україні виникла необхідність швидкої та ефективної адаптації вищих навчальних закладів до подій, що суттєво змінили соціальний та політичний ландшафт країни - пандемії COVID-19 та повномасштабного військового конфлікту. Ці дві кризи викликали не лише зміни в підходах до безпеки та громадського здоров'я, але й відновлення освітнього процесу в нових умовах. Відповідно до цих викликів, заклади вищої освіти України швидко реагують на потреби суспільства та студентів, звертаючись до інноваційних методів навчання та використання інформаційних технологій
Description: 1. Трубавіна І. Освіта в умовах конфліктів: шляхи впровадження в заклади освіти України / І. Трубавіна, О. Чередниченко, К. Недря // Традиційна культура в умовах глобалізації: виклики війни : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Харків, 17–18 черв. 2022 р. – Харків : Друкарня Мадрид, 2022. – С. 213–216. 2. Мирончук Н. М. Особливості адаптації студентів вищих навчальних закладів до змінених умов життєдіяльності: наук.-метод. зб. Ін-т інновац. технол. і змісту освіти МОН України: Київ, 2013. С. 82–85.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63137
Appears in Collections:Політ. Управління людським фактором

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гринчій С. Політ_2024.pdf252.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.