Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62860
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGirchenko, T.-
dc.contributor.authorLyshylenko, J.-
dc.contributor.authorГірченко, Т.Д.-
dc.contributor.authorЛишиленко, Ю.-
dc.date.accessioned2024-03-26T08:24:57Z-
dc.date.available2024-03-26T08:24:57Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationGirchenko T., Lyshylenko J. Brand reputation as one of the elements of the brand strategy. / Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 262-266uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62860-
dc.description1. Rozanova N. N. Priority value characteristics of the governor's personal brand. RUDN Journal of Sociology. 2017. P. 542-554. 2. Baluk N. R. Communications in the creation of a personal brand. Business and trade. 2018. P. 111-119. 3. Zhulai V. I. Theoretical dimensions of the concepts “image” and “reputation”. A collection of scientific works of Giley. 2011. P. 46. 4. Trach O. Yu. Image, brand and reputation: their relationship and influence on the development of territories, organizations and individuals. Lviv: Publishing House of the National University “Lviv Polytechnic”. 2011. P. 182-187. 5. Girchenko Т., Ovsiannikova Ya. Digital Marketing and Its Role in the Modern Business Processes. European Cooperation. 2016. № 11 (18). P. 24 – 33.uk_UA
dc.description.abstractThe brand reputation plays an important role in the activities of companies, because it is one of the most important elements of the brand strategy. In view of the above, as an element of a brand strategy, it must be carefully planned, brand reputation and controlled. The ongoing competition for each consumer in the market drives companies to integrate marketing tools, where the brand strategy is taking a special place. In an age of digital any company requires interconnected communications that are constantly evolving to meet the changing external and internal environment. Thus, brand reputation plays an important stage in the brand strategy.uk_UA
dc.description.abstractВажливу роль у діяльності компанії відіграє репутація бренду компаній, оскільки це один із найважливіших елементів стратегії бренду. В поле зору вищесказаного, як елемент стратегії бренду, вона повинна бути ретельно спланована, бренд репутацію та контроль. Постійна конкуренція за кожного споживача на ринку змушує компанії інтегрувати маркетингові інструменти, де стратегія бренду займає особливу увагу місце. У епоху цифрових технологій будь-якій компанії потрібні взаємопов’язані комунікації постійно розвивається відповідно до змін зовнішнього та внутрішнього середовища. Отже, бренд репутація відіграє важливий етап у стратегії бренду.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectreputationuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectзображенняuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleBrand reputation as one of the elements of the brand strategyuk_UA
dc.title.alternativeРепутація бренду як один із елементів стратегії брендуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Girchenko T.,Lyshylenko J.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.