Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62851
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOksamytna, L.-
dc.contributor.authorОксамитна, Л.-
dc.date.accessioned2024-03-26T08:16:41Z-
dc.date.available2024-03-26T08:16:41Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationOksamytna L. Formation of the theory of intellectualisation in the creative economy / Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 301-302uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62851-
dc.description1. Перепелюкова О.В., Тульчинська С.О., Дергалюк Б. В. Інтелектуальна складова інноваційної моделі економічного зростання регіонів. Вісник Ужгородського національного університету. Серія Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2019. Вип. 26. Ч. І. С. 144-147. 2. Olha Vovk, Akseniia Kaya. Security of economic systems in terms of sustainable development of the global information space. Економіка, управління та адміністрування в координатах сталого розвитку / За редакцією Косової Т.Д., Смерічевського С.Ф. Рига: Baltija Publishing. Латвія 2021. 716 с.uk_UA
dc.description.abstractEconomic theory is being transformed by the accelerating development of information and communication technologies. The emergence of a new form of capital, intellectual capital, based on the commercialisation of knowledge, the formation of information costs, and the development of artificial intelligence, also contributes to changes in economic sciences. This is how the new, post-industrial concept of the creative economy was formed. The creative economy is a system of relationships in the exchange and consumption of intellectual, educational, media, information and digital goods and services.uk_UA
dc.description.abstractЕкономічна теорія трансформується прискореним розвитком інформаційно-комунікаційні технології. Поява нової форми капіталу, інтелектуального капіталу, заснованого на комерціалізації знань, формуванні витрати на інформацію та розвиток штучного інтелекту також сприяє зміни в економічних науках. Так виникла нова, постіндустріальна концепція креативу сформувалася економіка. Креативна економіка – це система взаємовідносин в обміні споживання інтелектуальних, освітніх, медіа, інформаційних і цифрових товарів і послуг.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjecttheory of intellectualisationuk_UA
dc.subjectcreative economyuk_UA
dc.subjectinformation technologieuk_UA
dc.subjectcommunication technologieuk_UA
dc.subjectintellectual capitaluk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectтеорія інтелектуалізаціїuk_UA
dc.subjectкреативна економікаuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectкомунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінтелектуальний капіталuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.titleFormation of the theory of intellectualisation in the creative economyuk_UA
dc.title.alternativeФормування теорії інтелектуалізації в креативній економіціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oksamytna Lesia.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.