Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСущенко, О.А.-
dc.date.accessioned2024-03-14T08:52:13Z-
dc.date.available2024-03-14T08:52:13Z-
dc.date.issued2022-11-22-
dc.identifier.citationСущенко О.А. Параметричний синтез системи стабілізації та визначення курсу /О.А. Сущенко // Сучасні технології розвитку комп'ютеризованих систем керування рухом: збірник тез доповідей науково-технічної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 21-22 листопада 2022. - с. 39-41.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62607-
dc.description1. Харитонов В.Л. Асимптотическая устойчивость положения равновесия систем дифференциальных уравнений //Дифференциальные уравнения. - 1978. - №11. - С. 2086¬2088. 2. Safonov M.G., Athans M. A multiloop generalization of the circle criterion for stability margin analysis //IEEE Tranc. On Automatic Control. - 1981. - Vol. 26, no2. - P. 415 - 422. 3. Doyle J.C. Analysis of feedback systems with structured uncertainties // IEE Proc. Pt. D: Control theory and applications. - 1982. - Vol. 129, no. 6 - P. 242-250. 4. Boyd S., Ghaoui E., Feron E., Balakrishnan V. Linear matrix inequalities in systems and control theory. - Philadelphia: Society for Industrial and Applied Mathematics. - 1994. - 193 p. 5. Zames G. On the input-output stability of time-varying nonlinear feedback systems. Part I, II // IEEE Trans. on Automatic Control. - 1966. - Vol. 11, no. 2. - P.228 - 238; Vol. 11, no. 3. - P. 465 - 476. 6. A.A.Tunik, R-Hyu, I.K.Ahn, C.H.Lim. Parametric Optimization Procedure for Robust Flight Control System Design. Proceedings of the KSAS Fall Annual Meeting 2000, KSAS Publication, Daejeon, Korea, pp. 293-300. 7. Tunik Anatol A., Hyeok Ryu, Hae-Chang Lee. Parametric Optimization Procedure for Robust Flight Control System Design // KSAS International Journal. Vol. 2, № 2, November 2001, рр. 95 - 107. 8. Квакернаак Х., Сиван Р. Линейные оптимальные системы управления. - М.: Мир, 1977. - 464 с.uk_UA
dc.description.abstractСтворення високоточних систем за наявності параметричних збурень являє собою класичну проблему проектування сучасних систем управління. При багатьох класичних підходах до синтезу систем управління взагалі та систем стабілізації зокрема виходять із того, що значення параметрів є відомими. Але бажано виконувати синтез системи виходячи з можливості змінювання її параметрів у деякому діапазоні. Система вважається робастною, якщо вона характеризується достатнім рівнем стійкості та характеристик, для деякого діапазону змінювань параметрів та збурень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвисокоточні системиuk_UA
dc.subjectсинтезuk_UA
dc.subjectробасні системиuk_UA
dc.subjectпараметричні збуренняuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectкритерій стійкості Найквістаuk_UA
dc.titleПараметричний синтез системи стабілізації та визначення курсуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc629.7.027uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри аерокосмічних систем управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39-41.pdfтези доповіді523.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.