Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62290
Назва: Сучасні методи збільшення пропускної спроможності в зоні підходу
Інші назви: Modern Methods of Increasing Capacity in the Approach Zone
Автори: Еркінов, Отабек Ділшод угли
Erkinov, Otabek Dilshod ugli
Ключові слова: дипломна робота
кваліфікаційна робота
процедурні методи збільшення пропускної спроможності в зоні підходу
організація повітряного руху
підвищення кваліфікація диспетчера УПР
аеронавігаційна система України
procedural methods of increasing capacity in the approach zone
Air Traffic Management
improving the qualification of air traffic controller
air navigation system of Ukraine
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Еркінов О.Д. Сучасні методи збільшення пропускної спроможності в зоні підходу. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 272 "Авіаційний транспорт". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 92с.
Короткий огляд (реферат): Збільшення польотів цивільної авіації створює проблему організації повітряних потоків у зоні підходу, так як велика кількість рейсів сходяться в одній точці, а саме біля аеропортів. Тому впровадження сучасних методів збільшення пропускної спроможності є одним з головних пріорітетів розвитку аеронавігаційної системи будь-якої країни. Це дозволить обслуговувати більшу кількість рейсів у такий самий проміжок часу зі збереженням прийнятного рівня безпеки польотів. У цій роботі розглянуті сучасні методи збільшення пропускної спроможності. Виявлено, що процедурні методи є найбільш економічно ефективними. Обрані найбільш ефективні ці методи та шляхи їх впровадження. Аналітично було обчислено ефективність застосування цих методів. Також були підготовлені рекомендації підготовки диспетчерів УПР з урахуванням особливостей цих методів.
The increase in civil aviation flights creates the problem of air flows organisation in the approach zone, since a large number of flights converge at one point, namely near airports. Therefore, the implementation of modern methods of increasing capacity is one of the main priorities for the development of the air navigation system of any country. This will make it possible to service a larger number of flights in the same period of time while maintaining an acceptable level of flight safety. This paper examines modern methods of increasing capacity. Procedural methods have been found to be the most cost-effective. The most effective methods and ways of their implementation have been chosen. The efficiency of using these methods was analytically calculated. Recommendations were also prepared for the training of air control controllers, considering the features of these methods.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи к.п.н., доцент, доцент кафедри аеронавігаційних систем Луппо Олександр Євгенійович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62290
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2023_272_ОПР_Еркінов Отабек.pdf3.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.