Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSamoilenko, Yelyzaveta-
dc.contributor.authorСамойленко, Єлизавета Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-06-19T08:30:02Z-
dc.date.available2023-06-19T08:30:02Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationSamoilenko Y. Analysis of the hybrid power plant practicability for a regional passenger aircraft. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 78 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59863-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Юцкевич Святослав Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis thesis is devoted to the process of implementation of the hybrid power plant for a regional aircraft. In the work was performed analysis of the practicability of hybrid technologies and consider aspects of their implementation, comparisons of fuel/battery characteristics for the Breguet range equation using Mathcad, Quality Function Deployment (QFD) method performed in Excel, and comparison with the hybrid models being in use nowadays. The thesis comprises analysis of the hybrid power plant characteristics, QFD to show its expediency, research and development directed for proving the technology’s utility. It is the first time to show the point, where the hybridization factor will be beneficial and doesn’t lead to overweight of the system, and show how required the system is in terms of detailed engineering market analysis. The results of the work can be implemented both in the design and in the educational process related to the design of aircraft, aviation equipment, etc.uk_UA
dc.description.abstractДана дипломна робота присвячена процесу впровадження гібридної силової установки для регіонального літака. В роботі було здійснено аналіз доцільності гібридних технологій та розгляд аспектів їх реалізації, порівняння характеристик палива і батареї для формули дальності польоту Бреге за допомогою Mathcad, методу розгортання функції якості (QFD), виконаного в Excel, та порівняння з гібридними моделями, що використовуються на сьогоднішній день. Робота містить аналіз характеристик гібридної силової установки, QFD, для дослідження її доцільності та розробки, спрямовані на доведення корисності технології. Вперше показано точку, в якій фактор гібридизації буде вигідним і не призведе до переобтяження системи, а також показано, наскільки система є необхідною з точки зору детального інженерного аналізу ринку. Результати роботи можуть бути реалізовані як в проектуванні, так і в навчальному процесі, пов'язаних з проектуванням літальних апаратів, авіаційної техніки тощо.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjecthybrid power plantuk_UA
dc.subjectprototypeuk_UA
dc.subjecthybridizationuk_UA
dc.subjecteconomical perspectiveuk_UA
dc.subjectlithium-air batteriesuk_UA
dc.subjectrange equationuk_UA
dc.subjectquality function deploymentuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectгібридна силова установкаuk_UA
dc.subjectпрототипuk_UA
dc.subjectгібридизаціяuk_UA
dc.subjectекономічна перспективаuk_UA
dc.subjectлітій-повітряні батареїuk_UA
dc.subjectрівняння дальностіuk_UA
dc.subjectрозгортання функції якостіuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleAnalysis of the hybrid power plant practicability for a regional passenger aircraftuk_UA
dc.title.alternativeАналіз доцільності створення гібридної силової установки для регіонального пасажирського літакаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2022_134_SamoilenkoYI.pdfMaster thesis1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.