Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59130
Title: Analysis of the accuracy's criteria of the flight control and guidance system
Other Titles: Аналіз критерію точності пілотажно-навігаційних комплексів
Authors: Filyashkin, Мykola
Філяшкін, Микола Кирилович
Keywords: accuracy
efficiency
navigation task
flight along the route
corridor
separation
probability
relative number of aircraft
точність
ефективність
навігаційне завдання
політ за маршрутом
коридор
ешелонування
ймовірність
відносна кількість літаків
Issue Date: 5-Jan-2022
Publisher: National Aviation University
Citation: Filyashkin M. K. Analysis of the accuracy's criteria of the flight control and guidance system / M. K. Filyashkin // Electronics and Control Systems. Kyiv: NAU, 2021. – No 4(70). – pp. 71–76.
Series/Report no.: Electronics and Control Systems;№4(70)
Електроніка та системи управління;№4(70)
Abstract: It is shown that in the practice of designing Flight Control and Guidance System it is necessary to solve not only single-objective optimization problems related to the field of deterministic processes, but also to optimize random variables and functions. It is to such tasks that the analysis of the criterion of accuracy of the designed Flight Control and Guidance System belongs. In the paper, considering the navigation process as a stationary random process, a probabilistic criterion for the quality of aircraft navigation is formulated in the form of a quantitative assessment of the accuracy of the Flight Control and Guidance System that ensures that the aircraft does not leave the specified corridor for a specified time. Formulas are obtained for calculating the accuracy criterion of Flight Control and Guidance System in across track separation. It is shown that in order to calculate the accuracy criterion of the Flight Control and Guidance System, it is sufficient to know the correlation function of the lateral deviation errors, which can be obtained either by the calculation method, or by modeling, or by a flight experiment.
Показано, що у практиці проектування пілотажно-навігаційних комплексів (ПНК) доводиться вирішувати не тыльки завдання однокритеріальної оптимізації, які стосуються області детермінованих процесів, але й оптимізувати випадкові величини і функції. Саме до таких завдань відноситься аналіз критерію точності проектованого ПНК. У роботі, розглядаючи процес навігації як стаціонарний випадковий процес, сформульований ймовірнісний критерій якості літаководіння у вигляді кількісної оцінки точності ПНК, що забезпечує не вихід літака за межі заданого коридору протягом заданого часу. Одержано формули для розрахунку критерію точності ПНК при бічному ешелонуванні. Показано, що для розрахунку критерію точності ПНК достатньо знати кореляційну функцію помилок бічного відхилення, яку можна отримати або розрахунковим методом, або моделюванням або льотним експериментом.
Description: Науковий журнал «Електроніка та системи управління» президією Міністерства освіти і науки України віднесено до наукових фахових видань у галузі технічних наук категорії «Б». Рекомендовано до друку вченою радою Національного авіаційного університету (протокол № 12 від 20 грудня 2021 р.). Зареєстровано Міністерством юстиції України. Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації. Серія КВ №16720-5292 ПР від 21 травня 2010 року.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59130
ISSN: 1990-5548
DOI: 10.18372/1990-5548.70.16774
Appears in Collections:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdfНаукова стаття634.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.