Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІщенко Наталія-
dc.contributor.authorНоваковська Ірина-
dc.contributor.authorСтецюк Михайло-
dc.date.accessioned2023-02-01T09:22:28Z-
dc.date.available2023-02-01T09:22:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНоваковська І.О., Іщенко Н. Ф., Стецюк М.П. Еколого-економічні засади землекористування автомобільного транспорту та дорожнього господарства. Монографія. - К.: НАУ, 2020. - с. 232uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57785-
dc.description.abstractЗдійснено комплексне вивчення структури земель автомобільного транспорту України. Виконано поглиблений аналіз автомобільних доріг відповідно до їх технічної класифікації, пропускної спроможності, цільового призначення. Сформовано фактори впливу на розвиток, як автомобільної мережі, так і її транспортної інфраструктури. Наведено пропозиції з удосконалення нормативно-правової бази використання земель автомобільного транспорту та дорожнього господарства. Визначено основні завдання щодо забезпечення фінансової та інвестиційної політики, зокрема розвитку державно-приватного партнерства, довгострокового пільгового кредитування в енергозберігаючу техніку і технологію, технологічну модернізацію автомобільного транспорту. Обґрунтовано необхідність удосконалення нормування використання земель для автотранспортної галузі шляхом формування на державному рівні нової парадигми інституціонального середовища щодо територіального розвитку цієї категорії земель. З’ясовано, що управління якістю будівництва чи реконструкції автомобільних доріг не має спеціалізованої нормативної бази. Доведено необхідність подальшого вдосконалення нормативних та нормативно-правових документів: перші потребують включення кількісних критеріїв якості як в окремі процеси, так і загальну оцінку робіт у дорожній галузі, другі – створення їх взаємопов’язаної системи, що забезпечить якісне будівництво та реконструкцію автомобільних доріг. Запропоновано механізм узгодження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок для розміщення, будівництва та експлуатації об’єктів автодорожнього господарства. Наголошено, що законодавча база землекористування земель автомобільного транспорту повинна орієнтуватися на використання точної та актуальної інформації щодо протяжності автомобільних доріг, їх безперебійного функціонування та контролю відповідними службами автотранспортної інфраструктури, постійне уточнення стану дорожнього полотна для правильного планування та організації ремонтних робіт, проектування будівництва нових доріг та авторозв’язок. Реалізація запропонованих пропозицій до земельного законодавства сприятиме вирішенню проблем відведення та оформлення права користування земельними ділянками для розміщення, будівництва й експлуатації об’єктів автодорожнього господарства, які слід урахувати при підготовці відповідних законодавчих актів. Здійснено аналіз процесу відведення земельних ділянок для розміщення, будівництва та експлуатації об’єктів автодорожнього господарства. Виявлено проблемні питання розробки проекту землеустрою на певних його етапах. Досліджено порядок викупу земельних ділянок для суспільних потреб в Україні та зарубіжний досвід проведення цієї процедури. Виконано порівняльний аналіз законодавчих баз у цій сфері.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectземлекористуванняuk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectдорожнє господарствоuk_UA
dc.subjectавтомобільні дорогиuk_UA
dc.subjectнаціональна транспортна стратегіяuk_UA
dc.subjectрезервування земельних ділянокuk_UA
dc.subjectпридорожні територіїuk_UA
dc.titleЕколого-економічні засади землекористування автомобільного транспорту та дорожнього господарстваuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.subject.udc332.+332.3:656.1(043.5)uk_UA
Appears in Collections:Монографії кафедри аерокосмічної геодезії та землеустрою

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монографія_..pdf4.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.