Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFeiCheng, Zhao-
dc.contributor.authorФейчен, Чжао-
dc.date.accessioned2023-01-05T08:27:54Z-
dc.date.available2023-01-05T08:27:54Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57439-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractThe significance of solving diagnostic problems is formed by the urgent need for an effective analysis of the technical condition of aircraft at all periods of the life cycle - both during design and production, and during operation and repair. A large set of parameters of various physical nature is used in the diagnostics of aviation equipment, as one of the most difficult technical systems. To select a diagnostic indicator when performing a diagnostic task with finding the nature of the defect, the degree of development, and, most importantly, especially the forecast of the technical condition, a considerable amount of information is required. In the general case, diagnostics, being to some extent both a scientific discipline and an area of scientific and practical activity that is socially conditioned, is transformed in the process of the historical development of society. This modern development in the current century takes place in the direction of increasing the possibilities of a more accelerated and accurate approach to the very purpose of diagnostics, determining the causes of deviations from the normalized parameters of a technical object. At the same time, the improvement of diagnostics is characterized by great unevenness and rapid variability of its various aspects, as well as the dependence and influence on each other of all kinds of signs and parameters of controlled both individual units and mechanisms, and technical objects as a whole, in terms of information content, and possibly even from the point of view of the redundancy of the flow of information. This is the case for all levels and sections of diagnostics.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність вирішення діагностичних задач обумовлена гострою необхідністю ефективного аналізу технічного стану літальних апаратів на всіх етапах життєвого циклу – як при проектуванні та виробництві, так і при експлуатації та ремонті. У діагностиці авіаційної техніки, як однієї з найскладніших технічних систем, використовується великий набір параметрів різної фізичної природи. Для вибору діагностичного показника при виконанні діагностичного завдання з виявленням характеру дефекту, ступеня розвитку і, головне, особливо прогнозу технічного стану, необхідний значний обсяг інформації. У загальному випадку діагностика, будучи певною мірою і науковою дисципліною, і соціально обумовленою сферою науково-практичної діяльності, трансформується в процесі історичного розвитку суспільства. Цей сучасний розвиток в нинішньому столітті відбувається в напрямку збільшення можливостей більш прискореного і точного підходу до самої мети діагностики, визначення причин відхилень від нормованих параметрів технічного об'єкта. У той же час удосконалення діагностики характеризується великою нерівномірністю і швидкою мінливістю різних її сторін, а також залежністю і впливом один на одного всіляких ознак і параметрів контрольованих як окремих вузлів і механізмів, так і технічних об'єктів. в цілому, з точки зору інформаційного наповнення, і, можливо, навіть з точки зору надмірності потоку інформації. Це стосується всіх рівнів і розділів діагностики.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectoil spectrometeruk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectgas turbine engineuk_UA
dc.subjecttechnical conditionuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectтехнічний станuk_UA
dc.titleSystem of diagnosing the fleet of aircraft enginesuk_UA
dc.title.alternativeСистема діагностування парку авіаційних двигунівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ ЧЖАО(1)(1)(1).pdfQualification work2.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.