Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57035
Title: Детермінанти розвитку електронної комерції в умовах глобальної діджиталізації
Authors: Боднар, Оксана Віталіївна
Keywords: дипломна робота
діджиталізація
електронна торгівля
електронна комерція
міжнародна електронна торгівля
електронний бізнес
Issue Date: Dec-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Процес переходу до постіндустріального суспільства у світовій економіці зумовив стрімкий розвиток інформаційних технологій та, зокрема, мережі Інтернет, яка стала умовою виникнення нового сектора економіки – електронної комерції. З’явившись на початку 60-х рр. XX століття у сфері торгівлі авіаквитками, електронна комерція отримала своє офіційне визначення у вересні 1988 року у рамках Світової організації торгівлі. У сучасний період електронна комерція – це багатогранне явище, що вимагає пильної уваги з боку дослідників. Електронна торгівля відкриває нові обрії для розвитку бізнесу, саме тому наявність системи електронної комерції є необхідною умовою формування, зростання та розвитку економіки країни. У всьому світі оборот електронної торгівлі збільшується щорічно досить високими темпами, оскільки електронне середовище надає великі можливості для просування товарів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: доцент, к.е.н. Набок Інна Іванівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57035
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_292_2022_БоднарО..pdfдипломна робота1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.