Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗагоруйко, Людмила-
dc.contributor.authorДонченко, Вікторія-
dc.contributor.authorZagoruiko, Liudmila-
dc.contributor.authorDonchenko, Viktoria-
dc.date.accessioned2022-10-11T12:37:31Z-
dc.date.available2022-10-11T12:37:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 12.01.05-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56570-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Фахова іноземна мова» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Professional foreign language" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.en
dc.description.abstractВивчення фахової іноземної мови є необхідною та невід’ємною складовою професійної підготовки фахівців з маркетингу та електронного маркетингу. Це зумовлено інтеграцією наукової спільноти України у світове наукове співтовариство, розвитком співпраці фахівців на глобальному рівні та розширенням сфери іншомовної професійної комунікації. Знання іноземної мови полегшує доступ до фахової інформації, зокрема у мережі Інтернет, допомагає вивчати світові стандарти, налагоджувати міжнародні професійні контакти, аналізувати здобутки міжнародних професійних організацій, розширювати можливості підвищення професійного рівня фахівців. Тому навчання спілкування іноземною мовою здобувачів вищої освіти набуває великого значення у системі вищої освіти України.uk_UA
dc.description.abstractLearning a professional foreign language is a necessary and integral component of the professional training of marketing and e-marketing specialists. This is due to the integration of the scientific community of Ukraine into the world scientific community, the development of cooperation of specialists at the global level, and the expansion of the sphere of foreign language professional communication. Knowledge of a foreign language facilitates access to professional information, in particular on the Internet, helps to study world standards, establish international professional contacts, analyze the achievements of international professional organizations, to expand the possibilities of raising the professional level of specialists. Therefore, teaching students of higher education to communicate in a foreign language is of great importance in the higher education system of Ukraine.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectфахова моваuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.subjectринковий суб'єктuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectprofessional languageen
dc.subjectforeign languageen
dc.subjectinternational marketen
dc.subjectmarket entityen
dc.subjectmarketing-
dc.subjectelectronic marketingen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Фахова іноземна мова"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Professional foreign language"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Фахова іноземна мова_2021.pdfробоча програма1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.