Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШпак, Артур Петрович-
dc.contributor.authorShpak, Artur-
dc.date.accessioned2021-10-20T12:55:49Z-
dc.date.available2021-10-20T12:55:49Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationShpak A. Preliminary design of the long-range passenger aircraft with 550 passenger capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 52 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52901-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis bachelor thesis is dedicated to creation of a preliminary design of a long-range passenger aircraft with 550 passenger capacity and estimation its flight performances. The design methodology is based on prototype analysis to select the most advanced technical decisions and engineering calculations to get the technical data of designed aircraft. In special part the stress-strain analysis is used to estimate stress state of fastening of bird scarer. This is a new equipment of safety system, which reduces the possibility of collision of the bird with the aircraft during take-off, landing and flight, thereby increasing the safety of aircraft.uk_UA
dc.description.abstractДана дипломна робота присвячена створенню аванпроекту дальньомагістрального пасажирського літака місткістю до 550 пасажирів та визначенню його основних льотно-технічних характеристик. В роботі застосовано метод порівняльного аналізу літаків-прототипів для вибору найбільш обґрунтованих технічних рішень, а також методи інженерних розрахунків для отримання основних параметрів проектованого літака. В спеціальній частині застосовано аналіз напружено-деформованого стану для розрахунку на міцність елементів кріплення відлякувача птахів - нового обладнання, що зменшує ймовірність зіткнення птаха з літаком під час зльоту, посадки та польоту, тим самим підвищуючи безпечність польоту літака.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpassenger airplaneuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcenetr of gravity calculationuk_UA
dc.subjectpassenger cabin layoutuk_UA
dc.subjectstrengh calculationuk_UA
dc.subjectbird repellentuk_UA
dc.subjectпасажирський літакuk_UA
dc.subjectаванпроект літакаuk_UA
dc.subjectцентрування літакаuk_UA
dc.subjectкомпонування пасажирської кабіниuk_UA
dc.subjectрозрахунки на міцністьuk_UA
dc.subjectвідлякувач птахівuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePreliminary design of the long-range passenger aircraft with 550 passenger capacityuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект дальньомагістрального пасажирського літака місткістю до 550 пасажирівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_ShpakArtur.pdfBachalor thesis2.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.