Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанасюк, Ірина Віталіївна
dc.date.accessioned2021-10-20T06:08:40Z-
dc.date.available2021-10-20T06:08:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52890-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, д. ф. н. Ороховська Людмила Анатоліївнаuk_UA
dc.description.abstractПідписання угоди про безвізовий режим України з Європейським Союзом у 2017 році, трудова міграція, проведення реформи децентралізації в Україні стали важливими чинниками розвитку регіональних аеропортів, оновлення їх застарілої інфраструктури. Розвиток регіональних аеропортів – це не тільки комерційний бізнес, а й, насамперед, стимулювання інвестицій та розвитку регіонального туризму, можливість здійснення авіаперевезень з будь-яких регіонів країни, чинник інтеграції регіонів у світову економіку. Як важливі інфраструктурні об’єкти, регіональні аеропорти впливають на економіку країн, тому держави контролюють їх роботу та розвиток, адже, попри необхідність отримання прибутків, потрібно пам’ятати про вирішення державних завдань щодо розвитку інфраструктури країн. Враховуючи велике значення авіаційної галузі для розвитку економіки, в Україні до Національної програми «Велике будівництво» у 2021 році увійшов напрямок по розбудові регіональних авіахабів, який передбачає, що за кілька років у невеликих українських містах додатково з'явиться 16 аеропортів та відновлять роботу вже в 2021 році регіональні аеропорти Рівного, Ужгорода, Полтави, Чернівців, Кривого Рогу, Житомира та Вінниці. Розвиток системи повітряного транспорту є необхідною умовою реалізації інноваційної моделі економічного зростання країн, фактором підвищення якості життя населення та підвищення національної конкурентоспроможності. На жаль, у зв’язку з подіями пандемії COVID-19 сьогодні багато аеропортів потерпіли збитки, кількість їх вантажопотоків та пасажиропотоків значно зменшилися. Вихід з кризи прогнозується довгим, але перспективи для розвитку відкриті. Незмінними учасниками пасажиропотоку в Україні залишаються аеропорти: МА «Бориспіль», МА «Київ-Жуляни», МА «Львів», МА «Одеса», МА «Харків», МА «Запоріжжя», МА «Дніпро», МА «Херсон», МА «Чернівці», МА «Вінниця», реконструюється Полтавське обласне комунальне підприємство «Аеропорт-Полтава». Оскільки аеропорти – стратегічно важливі об’єкти як для регіонів, так і для країни в цілому, важливо належне їх фінансування, удосконалення, поглиблення співпраці з українськими та міжнародними авіакомпаніями та збільшення прибутківuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectміжнародний аеропортuk_UA
dc.subjectобласне комунальне підприємствоuk_UA
dc.subjectрегіональний аеропортuk_UA
dc.subjectфінансові показникиuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleРозвиток регіональних міжнародних аеропортів: адаптація міжнародного досвідуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_051_МЕ_ПанасюкІВ.PDF1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.