Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50769
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБолдирєва, Марина Олегівна-
dc.contributor.authorBoldyrieva, Maryna Olehivna-
dc.date.accessioned2021-05-28T05:59:08Z-
dc.date.available2021-05-28T05:59:08Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationBoldyrieva M.O. Methods of last mile delivery optimization // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National Aviation University. – Kyiv, 2021. – P. 192uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50769-
dc.description1. Research «Last Link: Quantifying the Cost», Cushman & Wakefield. URL: https://www.cushmanwakefield.com.ua/ru/poslednee-zveno] 2. Интернет вещей в логистике: совместный отчет DHL и Cisco 2015. URL: https://json.tv/tech_trend_find/internet-veschey-v-logistike-sovmestnyy-otchet-dhl-i-cisco-20160511113055] 3. Скаков Р., Левкин Г. «Последняя миля» как точка оптимизации при мультимодальных перевозках. Grebennikov Publishing House in Logistics Today, 2020, Volume 1, pp 20-26uk_UA
dc.description.abstractThe greatest problem and at the same time the key to success is how the supply chain is replenished with goods and passes the «last mile». That is a defined stage where the cost of delivery changes dramatically and innovation should be introduced. The last mile is the final link in the supply chain, which starts from the moment the order is loaded into the vehicle and ends with delivery to the buyer. It is necessary to find cost-effective solutions that will ensure the value of cargo transportation for the end user and operational efficiency for the logistics provider. But, there must be taken care of improving security systems and cargo tracking, so that a quality product is supplied. The Internet of Things can be the first approach to connect the logistics provider to the final consignee using original ways based on the principle of bringing together new dynamic business models. The other available means include tools of reaching the maximum possible transportation system`s optimization.uk_UA
dc.description.abstractНайбільшою проблемою і в той же час запорукою успіху є те, як ланцюжок поставок поповнюється товарами і проходить «останню милю». Це визначений етап, коли вартість доставки різко змінюється, і слід впроваджувати інновації. Остання миля - це остання ланка ланцюга поставок, яка починається з моменту завантаження замовлення в транспортний засіб і закінчується доставкою покупцеві. Необхідно знайти економічно ефективні рішення, які забезпечать цінність перевезення вантажів для кінцевого споживача та операційну ефективність для постачальника логістичних послуг. Але слід подбати про вдосконалення систем безпеки та відстеження вантажів, щоб забезпечити якісний товар. Інтернет речей може бути першим підходом для підключення постачальника логістики до кінцевого одержувача, використовуючи оригінальні способи, засновані на принципі об’єднання нових динамічних бізнес-моделей. Інші доступні засоби включають інструменти досягнення максимально можливої ​​оптимізації транспортної системи.uk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjecttransportationuk_UA
dc.subjectsupply chainuk_UA
dc.subjectcargouk_UA
dc.subjectlast mile deliveryuk_UA
dc.subjectwarehouseuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectланцюг постачаньuk_UA
dc.subjectвантажuk_UA
dc.subjectдоставка останньої миліuk_UA
dc.subjectскладuk_UA
dc.titleMethods of last mile delivery optimizationuk_UA
dc.title.alternativeМетоди остання миля для оптимізації доставкиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ. Організація перевезень і управління на транспорт. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Болдирєва М..pdfThesis375.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.