Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49986
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлетенецька, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorPletenetska, Yuliya-
dc.contributor.authorДегтяр, Єлизавета Радіонівна-
dc.contributor.authorDehtyar, Yelyzaveta-
dc.date.accessioned2021-04-29T06:54:56Z-
dc.date.available2021-04-29T06:54:56Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationПлетенецька Ю. М., Дегтяр Є. Р. Дискурсивні стратегії у промовах TED Talks / Юлія Плетенецька, Єлизавета Дегтяр // Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. С.І. Сидоренка. – К.: Аграр Медіа Груп, 2021. – С. 183-189uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-646-495-2-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49986-
dc.description.abstractСтаття досліджує популярні TED Talks, пов’язані з соціальними проблемами, з точки зору класифікації дискурсивних стратегій Д. Кайсіної. Досліджуючи стратегічний характер комунікативної взаємодії, стає очевидним, що найбільш адекватне відображення комунікативної взаємодії в дискурсі відбувається за допомогою дискурсивних стратегій. Аналіз TED Talks показує, що оратори використовують дискурсивні стратегії навіювання, мотивації, аргументації та переконання, щоб посилити свій вплив на аудиторію та нав'язати свою думку з певної проблеми. Кожна дискурсивна стратегія представлена певними мовними одиницями та риторичними прийомами. Результати ілюструють найвищу частоту використання аргументації та переконання у виступах, і навпаки, оратори найменш використовують дискурсивні стратегії навіювання та мотивації.uk_UA
dc.description.abstractThe paper investigates popular TED Talks related to social issues based upon the classification of discursive strategies by D. Kaisina. By researching the strategic character of communicative interaction, it becomes evident that the most adequate reflection of communicative interaction in discourse occurs by means of discursive strategies. Analysis of TED Talks shows that speakers use discursive strategies of suggestion, motivation, argumentation and persuasion to increase their influence on the audience and impose their opinion on a particular issue. Each discursive strategy is represented by specific language units and rhetorical devices. The results illustrate the highest frequency of use of argumentation and persuasion in speeches, by contrast, speakers are the least likely to use discursive strategies of suggestion and motivation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАграр Медіа Групuk_UA
dc.subjectдискурсивна стратегіяuk_UA
dc.subjectаргументаціяuk_UA
dc.subjectпереконанняuk_UA
dc.subjectнавіюванняuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectTED Talksuk_UA
dc.subjectdiscursive strategyuk_UA
dc.subjectargumentationuk_UA
dc.subjectpersuasionuk_UA
dc.subjectsuggestionuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.titleДискурсивні стратегії у промовах TED Talksuk_UA
dc.title.alternativeDiscursive strategies in TED Talks speechesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика» 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021 GSTI Conference Proceedings-183-189.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.