Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШиршов, Олександр Вадимович-
dc.date.accessioned2021-02-22T22:52:59Z-
dc.date.available2021-02-22T22:52:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47672-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник: д.т.н.,професор Степанчук Олександр Васильовичuk_UA
dc.description.abstractРобочий проєкт капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянці км 702+333 – км 707+333, Закарпатська область розроблено на підставі завдання на розробку проєктної документації № 7-1/19 від 10 червня 2019 року, виданого Службою автомобільних доріг у Закарпатській області та затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України. В основу розробки проєкту покладені матеріали топографо-геодезичних вишукувань, виконаних ПП «ГЕОДЕЗИЧНА ІНЖИНІРИНГОВА АГЕНЦІЯ», геологічних вишукувань, виконаних ТОВ «Інженерні вишукування», даних контрольних замірів існуючої інтенсивності руху, виконаних ДП «Укрдіпродор», матеріалів випробувань кернів існуючого дорожнього одягу, виконаних лабораторією Закарпатської Служби автомобільних доріг, контрольних замірів, обстежень і підрахунків виконаних інженерами ТОВ НВЦ «Дорбудтехнологія». На теперішній час вийшов міжремонтний строк експлуатації на даній ділянці автомобільної дороги. Останній ремонт проводився у 2004 році. З того часу виконувались тільки поточні ремонти. Це призвело до несприятливих умов проїзду автомобільного транспорту – існуюче асфальтобетонне покриття знаходиться у незадовільному стані – має ямковість, нерівності, колійність, тріщинуватість, руйнування кромки та прикромочних водовідвідних лотків, занижені узбіччя. Водовідвід потребує негайного ремонту. У зв’язку з цим виникла необхідність обстеження цієї ділянки дороги та розроблення проєктно-кошторисної документації капітального ремонту. Категорія дороги по технічному паспорту – ІІ. Ділянка проєктування км 702+333 починається на межі Львівської та Закарпатської областей. Далі траса проходить хвилястою лінією в межах Воловецького району Закарпатської області. Закінчується на межі села Латірка, км 707+333. Загальна довжина ділянки 5,0 км. Роботи проводяться в межах смуги відведення дороги. Проєктні рішення з капітального ремонту даного об’єкту передбачають заходи, виконання яких дозволить підвищити комфортність та рівень безпеки руху транспортних засобів та пішоходів, покращити транспортно-експлуатаційні показники стану проїзної частини та тротуарів на час міжремонтних термінів експлуатації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectавтомобільна дорогаuk_UA
dc.subjectкапітальний ремонтuk_UA
dc.subjectасфальтобетонuk_UA
dc.subjectдорожнє покриттяuk_UA
dc.subjectукочування бетонуuk_UA
dc.titleКапітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 на ділянці Київ-Чоп на ділянці км 702+333 – км 707+333 із застосуванням технології укочуваного бетонуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:АД - Магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота Ширшов.pdf5.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.