Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShevchenko, Yuliya Viktorivna-
dc.contributor.authorShevchenko, Yuliya Viktorivna-
dc.contributor.authorФедотова, Дарія Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-11T22:03:59Z-
dc.date.available2021-01-11T22:03:59Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationШевченко Ю.В., Федотова Д.В. Обслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19 // Інноваційні технології. - Київ, 2020. С. 280—282.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45126-
dc.descriptionНезважаючи на те, що пандемія COVID-19 нанесла величезні збитки для авіаційної галузі та галузі туризму, все ж таки аеропорти та авіакомпанії змогли знову запрацювати, ввівши нові правила обслуговування пасажирів, включаючи дистанціювання, дезінфекцію, температурний скринінг та багато інших. Завдяки посиленим заходам безпеки забезпечується максимальний захист пасажирів, персоналу аеропортів та членів екіпажівuk_UA
dc.description.abstractДеякі аеропорти шукають інноваційні шляхи для дистанціювання та рівномірного розподілу кількості пасажирів протягом для. Наприклад, Міжнародний аеропорт Денвера став першим партнером програми VeriFLY, за допомогою якої пасажир може забронювати 15-ти хвилинне вікно для перевірки на безпеку, таким чином обмеживши контакт з іншими людьми.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectпасажирuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectCOVID-19uk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectpassengeruk_UA
dc.subjectairportuk_UA
dc.subjectpandemicuk_UA
dc.titleОбслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19uk_UA
dc.title.alternativePassenger service at the airport during the COVID-19 pandemicuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc656.7.072(045)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри організації авіаційних перевезень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ В АЕРОПОРТУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ.pdfматеріали конференції3.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.