Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43642
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоловйова, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorСоловьёва, Елена Александровна-
dc.contributor.authorSolovyova, Olena-
dc.contributor.authorВисоцька, І. І.-
dc.contributor.authorВысоцкая, И. И.-
dc.contributor.authorVysotska, I.-
dc.contributor.authorГерасименко, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorГерасименко, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorGerasymenko, Iryna-
dc.date.accessioned2020-06-23T05:47:22Z-
dc.date.available2020-06-23T05:47:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn978-966-932-109-1-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43642-
dc.descriptionУ посібнику висвітлено роль транспорту в економіці країни, його особливості як галузі, розглянуто техніко-економічні особливості різних видів транспорту та визначення сфер їх ефективного застосування. Для студентів, викладачів закладів вищої освіти, фахівців у галузі транспорту та транспортної інфраструктури.uk_UA
dc.description.abstractТранспорт як одна з основних галузей економіки повинен задо- вольняти потреби населення та всіх видів суспільного виробництва в перевезеннях. На сучасному етапі робота транспорту залежить від проведення ринкових реформ, акціонування та приватизації частин транспортних засобів. Також поряд із цим головним у єдності транспортної системи є інтереси споживачів та кінцевий результат діяльності цієї системи, що відповідає концепції нормального функціонування економіки за ринкових умов. Основою транспортного ринку стає конкуренція тран- спортних послуг між видами транспорту і всередині одного виду транспорту. Транспортні підприємства повинні забезпечувати конку- рентоспроможність своїх транспортних послуг шляхом широкого впровадження менеджменту та маркетингу в організацію і планування перевезень, у транспортне обслуговування. Успіху досягають ті підп- риємства і компанії, які можуть забезпечити економічну, комфорта- бельну та своєчасну доставку «від дверей до дверей». А це можна зробити за участю декількох видів транспорту в межах функціонуван- ня транспортної системи країни та окремих її регіонів.uk_UA
dc.description.abstractТранспорт как одна из основных отраслей экономики должен зак- вольняты потребности населения и всех видов общественного производства в перевозках. На современном этапе работа транспорта зависит от проведения рыночных реформ, акционирования и приватизации частей транспортных средств. Также наряду с этим главным в единстве транспортной системы является интересы потребителей и конечный результат деятельности этой системы, отвечающей концепции нормального функционирования экономики в рыночных условиях. Основой транспортного рынка становится конкуренция тран- спортных услуг между видами транспорта и внутри одного вида транспорта. Транспортные предприятия должны обеспечивать конку- рентоспроможнисть своих транспортных услуг путем широкого внедрения менеджмента и маркетинга в организации и планирования перевозок, в транспортное обслуживание. Успеха добиваются те пидп- риемства и компании, которые могут обеспечить экономическую, комфорта- бельну и своевременную доставку «от двери до двери». А это можно сделать с участием нескольких видов транспорта в пределах функционуван- ния транспортной системы страны и отдельных ее регионов.uk_UA
dc.description.abstractTransport as one of the main sectors of the economy must meet the needs of the population and all types of social production in transportation. At the present stage, the work of transport depends on market reforms, corporatization and privatization of parts of vehicles. Also, the main thing in the unity of the transport system is the interests of consumers and the end result of this system, which corresponds to the concept of normal functioning of the economy under market conditions. The basis of the transport market is the competition of transport services between modes of transport and within one mode of transport. Transport companies must ensure the competitiveness of their transport services through the widespread introduction of management and marketing in the organization and planning of transportation, in transport services. Success is achieved by those companies and enterprises that can provide economical, comfortable and timely door-to-door delivery. And this can be done with the participation of several modes of transport within the functioning of the transport system of the country and its individual regions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний Авіаційний Університетuk_UA
dc.subjectкурсuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectкурсuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectтехнологияuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectcourseuk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjecteconomyuk_UA
dc.titleЗагальний курс транспортуuk_UA
dc.title.alternativeОбщий курс транспортаuk_UA
dc.title.alternativeGeneral transport courseuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.subject.lbc737я7uk_UA
dc.subject.udc338. 47 (042.4)uk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соловйова Висоцька.pdfпосібник "Загальний курс транспорту"2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.