Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолоднюк, Альбіна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-05-19T12:07:47Z-
dc.date.available2020-05-19T12:07:47Z-
dc.date.issued2019-06-07-
dc.identifier.citationГолоднюк А.А. Розгляд ситуативного лідерства як одного з інструментів підвищення ефективності навчання студентів вищих навчальних закладів.//Матеріали V Mіжнародної науково-практичної конференції [«Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і виклики для вищої школи»] (Київ, 7 червня 2019 р.) – К.: ФМВ, НАУ, 2019. – С. 52-57.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42760-
dc.description.abstractВ умовах сьогодення для підвищення конкурентоспроможності сучасні студенти вищих навчальних закладів повинні володіти не лише професійними знаннями і навичками, але й лідерськими якостями і вмінням ситуативно коректно реагувати на об’єктивні умови та відповідні обставини для підвищення ефективності навчання у вищих навчальних закладах.Здатність студентів брати ініціативу на себе і виявляти лідерський потенціал в багатьох випадках обумовлюють покращення результатів в навчанні і практичній діяльності, підвищення рівня стійкості при вирішенні викликів і завдань в умовах працевлаштування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпідвищенняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectлідерськіuk_UA
dc.subjectякостіuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectініціативністьuk_UA
dc.subjectпідвищенняuk_UA
dc.subjectстійкостіuk_UA
dc.titleРозгляд ситуативного лідерства як одного з інструментів підвищення ефективності навчання студентів вищих навчальних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udcУДК 81:378.14:37.013(063); 9uk_UA
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття_Голоднюк А.А.pdfтези доповіді607.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.