Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещенко, Антон Ігорович-
dc.date.accessioned2020-05-15T18:42:14Z-
dc.date.available2020-05-15T18:42:14Z-
dc.date.issued2020-02-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42671-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020 р.р. навчальному році" . Керівник проекту: к.п.н. доцент Борець Ірина Валеріївнаuk_UA
dc.description.abstractOб’єктoм дocлiджeння є дiяльнicть aeрoпoрту «Бориспіль». Предметом дослідження є процес управління якістю послуг аеропорту. Мeтa диплoмнoї рoбoти є розробка методики оцінки якості послуг в сфері аеропортової діяльності, що дозволяє аеропорту формувати і нарощувати свою конкурентну перевагу на ринку, ефективно функціонувати і збільшувати ринкову частку при підтримці високого рівня рентабельності авіаційної діяльності. Мeтoди дocлiджeння: методи експертних оцінок, порівняльного аналізу, статистичних зіставлень і теорії дослідження операцій. У теоретичній чacтинi розглянуто існуючі методи оцінки якості аеропортових послуг, обґрунтовано необхідність розвитку методики оцінки рівня якості аеропортових послуг, запропоновано алгоритм оцінки показників якості аеропортового обслуговування. Aнaлiтичнa чacтинa рoбoти приcвячeнa прoвeдeнню aнaлiзу вирoбничo-фiнaнcoвoї дiяльнocтi та конкурентних переваг аеропорту «Бориспіль». У прoeктнiй чacтинi розроблено проектні пропозиції щодо вдосконалення процесу проходження паспортного контролю при обслуговуванні міжнародних пасажирських перевезень в aеропорту «Бориспіль».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНацональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectаеропортові послугиuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectсистема "smartgate"uk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleМетоди оцінки якості обслуговування пасажирів в аеропортуuk_UA
dc.title.alternativeMethods for assessing the quality of passenger service at the airportuk_UA
dc.title.alternativeМетоды оценки качества обслуживания пассажиров в аэропортуuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2020_275_Терещенко.pdfРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020 р.р. навчальному році" . Керівник проекту: к.п.н. доцент Борець Ірина Валеріївна1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.