Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБукіна, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-03-18T12:05:38Z-
dc.date.available2020-03-18T12:05:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБукіна Н.В. "Ґотика" в романі "Зачаровані музиканти" Галини Пагутяк під кутом зору ґендерних інтерпретацій / Наталія Букіна // Наукові праці : Науково-методичний журнал. Філологія. Літературознавство. Випуск 219, Т. 231. – Миколаїв: ЧНУ імені Петра Могили, 2014. – 24–29 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41725-
dc.description«Ґотика» має транскультурне значення, але в сучасному літературознавстві питання її дефініції, як і меж ґотичного жанру, залишається відкритим. Трансгресуючи крізь час, вона сприяє розкриттю глибинних психологічних, гострих соціальних та філософських проблем людства, але вступаючи в симбіотичні зв‟язки з літературними жанрами та стилями, часто в них розчиняється.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості ґотичного жанру в романі «Зачаровані музиканти» Галини Пагутяк в аспекті ґендерних студій та постмодерністських уявлень. Ґотика акцентує увагу на злободенних проблемах людства. Архетипи, що представляють у романі темні імпульси несвідомого, відіграють значну роль у цьому процесі.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes peculiarities of the gothic genre in the novel «Charmed musicians» by Galyna Pagutiak in the aspects of gender studies and postmodern ideas. Gothic focuses attention on the burning topics of the day facing the humanity. Introducing dark impulses of the unconscious in the novel, archetypes played a leading role in this process.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу особенностей готического жанра в романе «Заколдованные музыканты» Галины Пагутяк в аспекте гендерных студий и постмодернистских представлений. Готика акцентирует внимание на злободневных проблемах человечества. Архетипы, представляя в романе темные импульсы бессознательного, играют ведущую роль в этом процессе.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧорноморський національний університет імені Петра Могилиuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 219;-
dc.relation.ispartofseries231;-
dc.subjectґотикаuk_UA
dc.subjectекзистенціал страхуuk_UA
dc.subjectінакшістьuk_UA
dc.subjectархетипuk_UA
dc.subjectфеміннийuk_UA
dc.subjectмаскуліннийuk_UA
dc.subjectgothic noveluk_UA
dc.subjectexistencial of the fearuk_UA
dc.subjectthe othernessuk_UA
dc.subjectarchetypeuk_UA
dc.subjectfeminineuk_UA
dc.subjectmasculineuk_UA
dc.subjectготикаuk_UA
dc.subjectэкзистенциал страхаuk_UA
dc.subjectинаковостьuk_UA
dc.subjectархетипuk_UA
dc.subjectфеминныйuk_UA
dc.subjectмаскулинныйuk_UA
dc.title"Ґотика" в романі "Зачаровані музиканти" Галини Пагутяк під кутом зору ґендерних інтерпретаційuk_UA
dc.title.alternativeGothic in the novel «Charmed musicians» by Galyna Pagutiak from the point of view of gender interpretationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udcУДК 821.161.2-312.2.09uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32749-61446-1-SM-2. pdf..pdf529.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.