Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2020-01-24T09:30:04Z-
dc.date.available2020-01-24T09:30:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2410-4620-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41034-
dc.description.abstractСучасна підготовка майбутніх фахівців авіаційної галузі у вищих навчальних закладах покликана забезпечити отримання системних знань, напрацювання фахових умінь і навичок, що будуть становити основу компетентної підготовки та формування готовності до виконання професійних обов’язків. Основними професійними функціями фахівців авіаційної галузі є – забезпечення безпечного, регулярного і впорядкованого руху повітряних судів. Цей вид професійної діяльності, у якій фахівець повинен дотримуватися всіх правил безпеки та забезпечувати чіткість у дотриманні правил та інструкцій не лише на рідній мові, а, насамперед, на міжнародній мові авіації – англійській. Відтак, на окрему увагу заслуговує окреслення особливостей здійснення іншомовної освіти фахівців авіаційної галузі, конкретизацію труднощів та окреслення етапності такої підготовки, що становить мету представленого у даній статті дослідження. Провідними методами у реалізації мети дослідження виступають: теоретичне узагальнення проблеми іншомовної підготовки майбутніх фахівців авіаційної галузі; окреслення специфіки іншомовної підготовки (питання відбору змісту навчального матеріалу, визначення лексичного мінімуму, аудіювальна компетентність тощо) шляхом розробки окремих методичних рекомендацій та формулювання висновків щодо перспективності запровадження сформульованих рекомендацій. Результати проведеного теоретико-методичного аналізу засвідчили, що ефективним механізмом реалізації завдань іншомовної підготовки майбутніх фахівців авіаційної галузі є формування комунікативної компетентності у контексті дисциплін гуманітарного циклу, зокрема іншомовного блоку іншомовного (вивчення англійської, іспанської та інших іноземних мов), передбачає дотримання таких методичних рекомендацій: 1) результати навчання на кожному занятті повинні бути зорієнтовані на формування іншомовної комунікативної компетентності; 2) зміст навчальної іншомовної дисципліни має бути акцентованим формування знання лексичного мінімуму майбутніх фахівців, який забезпечуватиме розуміння ними команд, вказівок, рекомендації, професійних та технічних інструкцій тощо; 3) організація навчального процесу повинна забезпечувати постійну активну позицію студентів у навчанні через системне запровадження інтерактивних комунікативних технологій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти, 2019. – № 1. – С. 2-7.uk_UA
dc.subjectфахівці авіаційної галузіuk_UA
dc.subjectіншомовна підготовкаuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectавіаційні спеціальностіuk_UA
dc.titleОсобливості іншомовної підготовки майбутніх фахівців авіаційної галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityФілологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.Мельник_Стаття_Актпроблпедпсихол.pdfСтаття281.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.