Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГармаш, Тетяна Андріївна-
dc.date.accessioned2020-01-24T08:04:50Z-
dc.date.available2020-01-24T08:04:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41018-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано переваги та недоліки організації самостійної роботи студентів у вивченні іноземної мови із використанням інформаційних комп’ютерних технологій як такої, що може бути спрямована на вирішення таких освітніх цілей як ліквідацію прогалин в знаннях, надолуження пропущеного матеріалу, розвиток мовленнєвих навичок і вмінь, повторення навчального матеріалу, виконання додаткових та факультативних завдань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПодолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : збірн. наук. праць. – К. : НАУ, 2018. – С. 68-71.uk_UA
dc.subjectтехнології віртуальної реальностіuk_UA
dc.subjectвіртуальне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectсамостійна робота студентаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleВіртуальний інформаційний простір в організації самостійної роботи студентів у вивченні іноземної мовиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.specialityПедагогікаuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. Тетяна Гармаш_Тези 18.pdfтези конференції237.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.