Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40720
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Томащук, Олексій Петрович | - |
dc.contributor.author | Репета, Віктор Кузьміч | - |
dc.contributor.author | Лещинський, Олег Львович | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T13:50:42Z | - |
dc.date.available | 2019-12-02T13:50:42Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Томащук О.П., Репета В.К., Лещинський О.Л. Використання методів проблемного навчання в процесі викладання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах. // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі. – Випуск 17: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – С.89-97. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40720 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито зміст методів проблемного навчання та надано рекомендації щодо використання цих методів на лекціях і практичних заняттях з математичних дисциплін. Наведено фрагмент лекції з використанням методів проблемного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний педадогічний університет імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | математична дисципліна | uk_UA |
dc.subject | проблемне навчання | uk_UA |
dc.subject | частково-пошуковий метод | uk_UA |
dc.subject | евристична бесіда | uk_UA |
dc.title | Використання методів проблемного навчання в процесі викладання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.147:51 | - |
dc.speciality | математика | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Використання методів проблемного навчання.pdf | Основная статья | 460.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.