Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40636
Title: Інформаційні методи і технології в туризмі
Other Titles: Информационные методы и технологии в туризме
Information methods and technologies in tourism
Authors: Руднєва, Марина Григорівна
Keywords: інформаційні технології
туризм
інтернет-маркетинг
соцальні мережі
інформаційні технології в туризмі
Issue Date: 2019
Citation: Руднєва М. Г. Інформаційні методи і технології в туризмі / Марина Григорівна Руднєва. // Стратегія розвитку України. – 2019. – №1, С.145-151
Abstract: В статті проаналізовано особливості застосування інформаційних методів та технологій в туризмі. Розглянуто процес просування брендів країн та регіонів, а також окремих туристичних підприємств, за допомогою інтернет-маркетингу та соціальних мереж. Проаналізовано основні світові тренди в інформаційній сфері та особливості їх реалізації в Україні.
В статье проанализированы особенности применения информационных методов и технологий в туризме. Рассмотрен процесс продвижения брендов стран и регионов, а также отдельных туристических предприятий, с помощью интернет-маркетинга и социальных сетей. Проанализированы основные мировые тренды в информационной сфере и особенности их реализации в Украине.
Modern information methods and technologies in tourism were analyzed in this article. The process of promoting the brands of countries and regions, as well as individual tourism enterprises, with the help of Internet marketing and social networks is considered. The main global trends in the information sphere and features of their implementation in Ukraine were analyzed.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40636
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.