Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40574
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогач, Катерина Вячеславівна-
dc.contributor.authorБогач, Катерина Вячеславівна-
dc.contributor.authorBohach, Kateryna Viacheslavivna-
dc.date.accessioned2019-11-11T13:55:23Z-
dc.date.available2019-11-11T13:55:23Z-
dc.date.issued2019-10-25-
dc.identifier.citationСучасні проблеми менеджменту : матеріали XV міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Нац. авіац. ун-т, 2019. — С. 50–51.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40574-
dc.descriptionНауковий керівник – к.е.н., доц. Білявський В.М.uk_UA
dc.description.abstractВ сучасних умовах господарювання, міжнародну політику можна назвати «полем» для конкуренції між брендами, де на одному рівні конкурують: міста, регіони, країни та їх об’єднання. Саме через дану обставину з’являються певні територіальні утворення, як наприклад, «місто щасливих людей», «осередок бізнес-освіти», «культурна столиця», «ваш центр фінансового успіху» тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectбрендинг територійuk_UA
dc.subjectсуспільний капіталuk_UA
dc.subjectсуспільство довіриuk_UA
dc.subjectстратегія внутрішнього позиціонуванняuk_UA
dc.subjectстратегія зовнішнього позиціонуванняuk_UA
dc.titleБрендинг територій, як інструмент підвищення конкурентоспроможностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.specialityМенеджментuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конференция_2019-сторінки-50-51.pdfТези, подані у видавництво1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.