Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасюкович, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorВасюкович, Оксана Николаевна-
dc.contributor.authorVasiukovych, Oksana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-07-02T10:55:44Z-
dc.date.available2019-07-02T10:55:44Z-
dc.date.issued2019-02-
dc.identifier.citationВасюкович О.М. Класифікація педагогічних умов ефективного формування професійної готовності майбутніх авіадиспетчерів до ведення радіообміну у нестандартних ситуаціях. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VII (77), Issue: 188, 2019. Р. 67-72.uk_UA
dc.identifier.issn2308-5258-
dc.identifier.issn2308-1996-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39664-
dc.description.abstractУ статті розглянуто класифікацію педагогічних умов ефективного формування професійної готовності майбутніх авіадиспетчерів до ведення радіообміну у нестандартних ситуаціях. Першою педагогічною умовою визначено мотивування студентів до набуття знань та умінь щодо ведення радіообміну у нестандартних ситуаціях, що включає застосування ігрових та інтерактивних технологій; інформаційно-комунікаційних технологій; технологій проблемного та кооперативного навчання та інших. Другою умовою визначено поєднання змісту фахових та іншомовних дисциплін у процесі професійної підготовки майбутніх авіадиспетчерів. Як встановлено, міждисциплінарна інтеграція сприяє формуванню у майбутніх авіадиспетчерів інтегрованих професійних знань, вмінь та навичок ведення англомовного радіообміну у нестандартних ситуаціях. Врахування цілей та стандартів ІКАО щодо мовної підготовки фахівців авіадиспетчерського складу є третьою педагогічною умовою. Мовна підготовка майбутніх авіадиспетчерів визначається необхідністю дотримання стандартів та рекомендованих практик Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) та передбачає організацію навчання за комунікативно-орієнованою технологією, яка пов’язана з робочими ситуаціями і професійним спілкуванням майбутніх авіадиспетчерів та пілотів. У процесі формування професійної готовності майбутніх авіадиспетчерів до ведення радіообміну у нестандартних ситуаціях передбачається «занурення» студентів у симульовану професійну авіадиспетчерську діяльність, що і становить четверту педагогічну умову. Використання симульованих технологій навчання дають можливість викладачеві створювати комунікативні ситуації, які є близькими до умов реального спілкуванняuk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the specific pedagogical conditions for the effective formation of the future air traffic controllers’ professional readiness to conduct radio exchange in non-routine situations. The first educational condition is motivation of students to acquire knowledge and skills in radio exchange in non-standard situations through learning technology to conduct radio exchange, including gaming and interactive technologies; information and communication technologies; technologies of problem-based and cooperative learning, and others. The second condition is combination of the content of professional and foreign language disciplines in the professional training course for future air traffic controllers. As it has been established, cross-disciplinary integration facilitates formation of integrated professional knowledge, skills and abilities in future air traffic controllers to conduct radio exchange in English in non-routine situations. The third educational condition is taking into account the ICAO objectives and standards for the language training of air traffic control personnel. The language training of future air traffic controllers is obligatory to comply with the standards and recommended practices of the International Civil Aviation Organization (ICAO) and foresees training to be organized by communication-oriented technology directly related to working situations and professional communication of future air traffic controllers and pilots. The process of the formations of professional readiness in future air traffic controllers to conduct radio exchange in non-routine situations expects students to be immersed in simulated professional air traffic control activity, and that is the fourth educational condition. The use of simulated learning technologies enables the teacher to create communicative situations closely reproducing real communicationuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпрофесійна готовність майбутніх авіадиспетчерів до ведення радіообміну у нестандартних ситуаціяхuk_UA
dc.subjectмайбутні авіадиспетчериuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтовані технології навчанняuk_UA
dc.subjecteducational conditionsuk_UA
dc.subjectprofessional readiness of future air traffic controllers to conduct radio exchange in non-routine situationsuk_UA
dc.subjectfuture air traffic controllersuk_UA
dc.subjectprofessionally oriented technologiesuk_UA
dc.titleКласифікація педагогічних умов ефективного формування професійної готовності майбутніх авіадиспетчерів до ведення радіообміну у нестандартних ситуаціяхuk_UA
dc.title.alternativeThe pedagogical conditions classification for the effective formation of the future air traffic controllers’ professional readiness to conduct radio exchange in non-routine situationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasiukovych_O_ article.doc.pdfСтаття311.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.