Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинова, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2019-06-26T11:10:32Z-
dc.date.available2019-06-26T11:10:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39601-
dc.descriptionНавчальну програму дисципліни «Інформатика» розроблено на основі освітньо-професійної програми "Технології електронних мультимедійних видань"uk_UA
dc.description.abstractМетою викладання дисципліни є ознайомлення студентів з основними теоретичними положеннями і принципами побудови мікропроцесорних систем, навчити студентів умінню користуватися персональними комп’ютерними (ПК) системами для розв’язання учбових завдань дисциплін, які мають професійну направленість і використовувати ПК для реалізації елементарних алгоритмів, а також навчити студентів умінню працювати з системним програмним забезпеченням (ПЗ), використовувати алгоритмічні мови високого рівня при розв’язанні завдань по фізиці, вищій математиці, а також інших дисциплін, що вивчаються на протязі навчання в університеті. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - навчання студентів умінню працювати з сучасним ПЗ, використовувати спеціалізовані інтегровані пакети та алгоритмічні мови високого рівня при розв’язанні учбових завдань дисциплін, що вивчаються на протязі навчання в університеті та професійно орієнтованих задач; - оволодіння методами та технологіями використання стандартних процедур обчислювальних процесів на алгоритмічних мовах високого рівня, застосовування інтегрованих пакетів для опрацювання даних; - дослідження алгоритмів математичного моделювання систем і процесів комп'ютеризації.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of teaching discipline is to familiarize students with the main theoretical positions and principles of constructing microprocessor systems, to teach students the ability to use personal computer (PC) systems for solving educational tasks of disciplines that have a professional orientation and use the PC to implement elementary algorithms, as well as to teach students the ability to work with system software (software), to use algorithmic high-level languages ​​when solving problems in physics, higher mathematics, as well as other disciplines studied during the studies at the university. The tasks of studying the discipline are: - teaching students the ability to work with modern software, use specialized integrated packages and high-level algorithmic languages ​​in solving educational tasks of disciplines studied during university studies and professionally-oriented tasks; - mastering of methods and technologies of using standard procedures of computational processes in algorithmic languages ​​of high level, application of integrated packages for data processing; - research of algorithms of mathematical modeling of systems and processes of computerization.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет.uk_UA
dc.subjectПКuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectмови програмуванняuk_UA
dc.subjectс++uk_UA
dc.subjectструктуриuk_UA
dc.subjectмасивиuk_UA
dc.subjectпринципи будови ПЕОМuk_UA
dc.subjectопераційна системаuk_UA
dc.subjectфайлова системаuk_UA
dc.subjectпрограмуванняuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс "Інформатика"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex "Informatics"uk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП Інформатика 22.pdfробоча програма563.77 kBAdobe PDFView/Open
Модуль№1.pdfМР1384.8 kBAdobe PDFView/Open
Модуль№2.pdfМР2418.88 kBAdobe PDFView/Open
Модуль№3.pdfМР3213.09 kBAdobe PDFView/Open
Модуль№4.pdfМР4380.41 kBAdobe PDFView/Open
Контр.робота.pdf451.07 kBAdobe PDFView/Open
Екз_питання Інформатика.pdf384.78 kBAdobe PDFView/Open
Додаткова_Літ.pdfЛітература347.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.