Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39385
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкирда, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2019-06-10T07:11:57Z-
dc.date.available2019-06-10T07:11:57Z-
dc.date.issued2019-06-07-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39385-
dc.description.abstractЕфективність формування готовності залежить від визначення її рівневої характеристики сформованості, що дає змогу дати оцінку формуванням педагогічних умов. Завданням готовності є сформувати стійкі мотиваційні настанови; розвивати самоорганізацію освітнього процесу, вміння делегувати; застосовувати набуті навички у плануванні професійної діяльності. Для здійснення завдань існують певні чинники, підходи та компоненти. Для побудови критеріального апарату обирається шлях застосування від загальних до часткових критеріїв.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНовітні тенденції в методиці викладання іноземних мов у вищій школі;20-
dc.subjectмодернізація вищої освітиuk_UA
dc.subjectміжнародна академічна мобільністьuk_UA
dc.titleКритеріальні характеристики готовності до міжнародної академічної мобільностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc81:378.14:37.013(063)-
dc.specialityПедагогікаuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Критерії.docxТези137.43 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.