Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалацька, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorДенисенко, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorКозелецька, Ірина Степанівна-
dc.contributor.authorБорець-
dc.contributor.authorBalatska, Nataliia-
dc.contributor.authorDenysenko, Nataliia-
dc.contributor.authorKozeletska, Iryna-
dc.date.accessioned2019-06-07T07:20:28Z-
dc.date.available2019-06-07T07:20:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБалацька Н. Денисенко Н. Козелецька І. Змішане навчання для формування мовної компетенції майбутніх фахівців технічних вищих навчальних закладів // Danish Scientific Journal (DSJ) №21/2019 vol 2 p 45-47uk_UA
dc.identifier.issn3375-2389-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39353-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання впровадження змішаного навчання з іноземної мови у технічному (не-мовному) вузі. Автори дають визначення методу дистанційного навчання. Аналізуються основні аспекти змішаного навчання, яке поєднує елементи традиційного та дистанцій-ного навчання. Висвітлюються переваги змішаного навчання для студентів і викладачів та можливі проблеми.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the issues of blended learning in foreign language teaching at nonlinguistic higher edu-cational institutions. The authors give the definition to the concept of blended learning. They analyze main aspects of blended learning which combines the elements of offline and online learning. The article shows what advantages BL brings to students and instructors, as well as the problems they can face up.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматривается вопрос внедрения смешанного обучения по иностранному языку в техническом (никак языковом) вузе. Авторы дают определение метода дистанционного обучения. Анализируются основные аспекты смешанного обучения, которое сочетает элементы традиционного и дистанций ного обучения. Освещаются преимущества смешанного обучения для студентов и преподавателей и возможные проблемы.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherDanish Scientific Journal (DSJ)uk_UA
dc.subjectзмішане навчання,uk_UA
dc.subjectмовна підготовка,uk_UA
dc.subjectкомпетентність,uk_UA
dc.subjectтрадиційне навчання,uk_UA
dc.subjectдистан-ційне навчання,uk_UA
dc.subjectпедагогічний аспектuk_UA
dc.subjectморальний аспектuk_UA
dc.subjectBlended learninguk_UA
dc.subjectlanguage teachinguk_UA
dc.subjectcompetence,uk_UA
dc.subjecttraditional traininguk_UA
dc.subjecte-learninguk_UA
dc.subjectpedagogical aspect,uk_UA
dc.subjectethical aspectuk_UA
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UA
dc.subjectязыковая подготовкаuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectтрадиционное обучениеuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectпедагогический аспектuk_UA
dc.subjectморальный аспектuk_UA
dc.titleЗмішане навчання для формування мовної компетенції майбутніх фахівців технічних вищих навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeСмешанное обучение для формирования языковой компетенции будущих специалистов технических вузовuk_UA
dc.title.alternativeBlended learning in developing language competence of non-linguistic higher educational institution studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityіноземна моваuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов за фахом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06.07 DSJ_22_2-45-47.pdf451.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.