Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38559
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБіла, Світлана Олексіївна-
dc.date.accessioned2019-05-06T13:10:16Z-
dc.date.available2019-05-06T13:10:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБіла С. Пріоритети застосування сучасних концепцій публічного управління задля розвитку лідерства в процесі підготовки фахівців з державного управління // Теоретичний та науково-методичний часопис «Вища освіта України». – Тематичний випуск «Університет і лідерство». – К.: Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 4 (додаток 1). – С. 26 – 29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38559-
dc.description.abstractУ статті представлено сутність концепцій «New Public Management», «Governance», «Policy network» та висвітлено їх зв'язок з практикою державного управління. Відзначається, що успіх інституційних та соціально-економічних реформ, що започатковані в країні, а також дієвість системи державного управління напряму залежать від якості людського капіталу, від рівня фахової підготовки майбутніх державних службовців та розвитку у них навичок лідерства. Розвиток лідерства для сфери державного управління у системі вищої освіти має бути зорієнтованим на надання студентам якісної системи знання, на виховання персональної відповідальності за прийняття управлінських рішень та фахової підготовки до впровадження дієвого державного менеджменту; на забезпечення у молодих фахівців стійкого імунітету проти вчинення будь-яких корупційних дій у сфері публічного управління. Розвиток навичок лідерства в наш час є обов’язковою умовою в процесі підготовки як державних службовців, так і працівників органів місцевого самоврядування, оскільки на засадах субсидіарності їм надається максимальна свобода та самостійність щодо розв’язання як поточних, так і стратегічних завдань регіонального та місцевого розвитку. Добробут та безпека мешканців громад, успіх впровадження соціально-економічних, інституційних та політичних реформ в країні напряму залежить від професіоналізму та навичок лідерства у державних службовців. Для системи вищої освіти нашої країни виклик щодо підготовки молодої генерації державних службовців – лідерів, є актуальним та практично-зорієнтованим на успішне просування України шляхом демократичних реформ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут вищої освіти НАПН Україниuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectдержавні службовціuk_UA
dc.subjectконцепції публічного управлінняuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.titleПріоритети застосування сучасних концепцій публічного управління задля розвитку лідерства в процесі підготовки фахівців з державного управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc35 (06): 351: 354-
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лідерство_Біла_С_стаття_2016.docx44.78 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.