Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38559
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біла, Світлана Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-06T13:10:16Z | - |
dc.date.available | 2019-05-06T13:10:16Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Біла С. Пріоритети застосування сучасних концепцій публічного управління задля розвитку лідерства в процесі підготовки фахівців з державного управління // Теоретичний та науково-методичний часопис «Вища освіта України». – Тематичний випуск «Університет і лідерство». – К.: Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 4 (додаток 1). – С. 26 – 29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38559 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено сутність концепцій «New Public Management», «Governance», «Policy network» та висвітлено їх зв'язок з практикою державного управління. Відзначається, що успіх інституційних та соціально-економічних реформ, що започатковані в країні, а також дієвість системи державного управління напряму залежать від якості людського капіталу, від рівня фахової підготовки майбутніх державних службовців та розвитку у них навичок лідерства. Розвиток лідерства для сфери державного управління у системі вищої освіти має бути зорієнтованим на надання студентам якісної системи знання, на виховання персональної відповідальності за прийняття управлінських рішень та фахової підготовки до впровадження дієвого державного менеджменту; на забезпечення у молодих фахівців стійкого імунітету проти вчинення будь-яких корупційних дій у сфері публічного управління. Розвиток навичок лідерства в наш час є обов’язковою умовою в процесі підготовки як державних службовців, так і працівників органів місцевого самоврядування, оскільки на засадах субсидіарності їм надається максимальна свобода та самостійність щодо розв’язання як поточних, так і стратегічних завдань регіонального та місцевого розвитку. Добробут та безпека мешканців громад, успіх впровадження соціально-економічних, інституційних та політичних реформ в країні напряму залежить від професіоналізму та навичок лідерства у державних службовців. Для системи вищої освіти нашої країни виклик щодо підготовки молодої генерації державних службовців – лідерів, є актуальним та практично-зорієнтованим на успішне просування України шляхом демократичних реформ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інститут вищої освіти НАПН України | uk_UA |
dc.subject | лідерство | uk_UA |
dc.subject | державні службовці | uk_UA |
dc.subject | концепції публічного управління | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | державне управління | uk_UA |
dc.subject | відповідальність | uk_UA |
dc.title | Пріоритети застосування сучасних концепцій публічного управління задля розвитку лідерства в процесі підготовки фахівців з державного управління | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 35 (06): 351: 354 | - |
Appears in Collections: | Наукові статті викладачів кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лідерство_Біла_С_стаття_2016.docx | 44.78 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.