Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/38185
Title: Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті Нової української школи
Other Titles: Профессиограмма учителя украинского языка и литературы в контексте Новой украинской школы
Professional frame of a ukrainian language and literature teacher in the context of the new ukrainian school
Authors: Приходько, Оксана Юріївна
Приходько, Оксана Юрьевна
Prykhodko, Oksana
Keywords: професіограма
учитель української мови та літератури
Нова українська школа
професійна компетентність,
ключові компетентності
профессиограмма
учитель украинского языка и литературы
профессиональная компетентность
ключевые компетентности
Новая украинская школа
professional frame for teacher of Ukrainian language and literature
New Ukrainian School
professional competencies
key competencies
Issue Date: Dec-2018
Publisher: Міністерство освіти і науки України, м. Київ, Україна
Citation: Приходько О. Ю. Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті Нової української школи / Оксана Приходько // Дивослово. – 2019. – № 2 (743). – С. 15–21.
Abstract: У статті, з огляду на реформування сучасного освітнього простору та створення нового Стандарту загальної середньої освіти, через призму концепції «Нова українська школа» (НУШ) висвітлено проблему професійних якостей сучасного вчителя української мови та літератури. На основі аналізу концепції НУШ, конкурсних завдань та уроків призерок всеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова та література» окреслено професіограму вчителя-словесника. Акцентовано на таких професійних компетентностях та особистісних якостях успішного вчителя, як володіння ключовими поняттями НУШ, інноваційність, комп’ютерна грамотність, володіння цифровими технологіями, мобільність, здатність до змін та навчання упродовж життя.
В статье с позиции реформирования современной образовательной среды и нового Стандарта общего среднего образования, в контексте концепции «Новая украинская школа» (НУШ) представлено проблему профессиональных качеств учителя украинского языка и литературы. На примере анализа концепции НУШ, конкурсных заданий и уроков призерок общеукраинского этапа конкурса «Учитель года – 2018» в номинации «Украинский язык и литература» очерчено профессиограмму учителя-словесника. Акцентированно на таких профессиональных компетентностях и личных качествах успешного учителя, как владения ключевыми понятиями НУШ, инновационность, компьютерная грамотность, владение цифровыми технологиями, мобильность, склонность к изменениям и обучению на протяжении жизни.
In the paper, the reform of the modern educational space and the formation of the new Standard for general secondary education has been outlined, the problem of the professional qualities of new teacher of Ukrainian language and literature has been analyzed through the prism of the concept “New Ukrainian School” (NUS). On the basis of the analysis of the concept of NUS, competition tasks and lessons of the Ukrainian stage of the competition “"Teacher of the Year – 2018” in the nomination “Ukrainian Language and Literature” has been explained, the professional frame for the teacher has been outlined. It is emphasized the professional competencies and personal qualities of a successful teacher, such as the key concepts of NUS: innovation, computer literacy, digital competence, mobility, ability to change and lifelong learning
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/38185
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях БСД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті НУШ.pdfОсновна стаття880.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.