Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПазюра, Наталія Валентинівна-
dc.contributor.authorПазюра, Наталья Валентиновна-
dc.contributor.authorPaziura, Nataliia V.-
dc.contributor.authorСотська, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorСотская, Галина Ивановна-
dc.contributor.authorSotska, Halyna I.-
dc.contributor.authorТринус, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorТринус, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorTrynus, Olena V.-
dc.date.accessioned2019-03-11T13:06:31Z-
dc.date.available2019-03-11T13:06:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationHalyna I. Sotska, Natalya V. Pazyura, Olena V. TrynusInformation Technologies and Learning Tools, 2018, Vol 63, №1.p. 242-250uk_UA
dc.identifier.issn2076-8184.-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38011-
dc.description.abstractВ останньому десятиріччі відбулось багато змін у процесі навчання англійської мови завдяки розвитку інформаційних та комунікаційних технологій. Онлайн соціальні мережі все більше використовуються вчителями та студентами для формальних (навчання) та неформальних (персональне спілкування) цілей. Досвідчений учитель може перетворити соціальні мережі в ефективний інструмент праці, тому що основна мета його діяльності – це заохочення комунікації мовою, що вивчається. З їх допомогою учитель може активізувати студентів в процесі їх навчання, створити ситуації для кращого розуміння та засвоєння матеріалу. Використання таки методів як змішане навчання, корпоративне навчання, активне навчання допомагає зробити заняття більш привабливими й ефективними. Більш того, соціальні мережі можуть допомогти у розвитку креативності у студентів, забезпеченні зворотного зв’язку, роботу в команді. Стаття розглядає вплив масових відкритих онлайн курсів на ефективність навчального процесу для студентів, які вивчають англійську як другу мовуuk_UA
dc.description.abstractЗа последнее десятилетие произошло много изменений в процессе обучения английскому языку благодаря развитию информационных и коммуникационных технологий. Онлайн социальные группы все больше используются учителями и студентами для формальных (обучение) и неформальных (личное общение) целей. Умелый учитель может превратить социальные сети в эффективный инструмент работы, так как основная цель его деятельности – это поощрение коммуникации на языке, который изучается. С их помощью учитель может активизировать студентов в процессе их обучения, создать ситуации для лучшего понимания и усвоения материала. Использование таких методов как смешанное обучение, корпоративное обучение и активное обучение помогает сделатьзанятия более привлекательными и эффективными. Более того, социальные сети могут оказать помощь в развитии креативности у студентов, обеспечении обратной связи, работу в команде. Статья рассматривает влияние массовых открытых онлайн курсов на эффективность образовательного процесса для студентов, которые изучают английский как второй языкuk_UA
dc.description.abstractIn the recent decade many changes in the process of education took place because of the development of information and communication technologies. Online social groups tend to be used by teachers and students for formal (study) and informal (personal communication) purposes. An efficient teacher may turn social networks into an effective tool, encouraging students to communicate in the target language. With the help of social networks the teacher can activate students in the process of learning, create situations for better understanding and perceiving the material. The use of such approaches as blended learning, corporative learning and active learning helps make the classes more attractive and effective. Moreover, social networks can help in the development of students’ creativity, provision of feedback and cooperative learning. The article deals with the question of influence of Massive online open courses on effectiveness of the educational process for students who learn English as a second language.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectінформаційні та комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмова, що вивчаєтьсяuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectактивне навчанняuk_UA
dc.subjectробота в командіuk_UA
dc.subjectинформационные и коммуникационные технологииuk_UA
dc.subjectсоциальные сетиuk_UA
dc.subjectязык, который изучаетсяuk_UA
dc.subjectкоммуникативные навыкиuk_UA
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UA
dc.subjectактивное обучениеuk_UA
dc.subjectработа в командеuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjecttarget languageuk_UA
dc.subjectcommunication skillsuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectactive learninguk_UA
dc.subjectcooperative learninguk_UA
dc.titleВикористання соціальних мереж у процесі навчання англійської як другої мовиuk_UA
dc.title.alternativeИспользование социальных сетей в процессе обучения английскому как второму языкуuk_UA
dc.title.alternativeThe use of social networks in the process of learning English as a second languageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc37.091.33:81’243:004-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2033-9153-1-PB.pdfстаття172.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.