Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37471
Title: | ЗНАЧЕННЯ ПОГЛЯДІВ Л.С.ВИГОТСЬКОГО ДЛЯ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ |
Authors: | Хохліна, Олена Петрівна |
Keywords: | концепція розвитку розумово відсталої дитини єдність психіки та діяльності співвідношення навчання і розвитку зона актуального та найближчого розвитку вищі психічні функції особлива дитина структура дефекту компенсація розвитку |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | Відповідно до методологічного принципу історизму у психології, обґрунтовується актуальність теоретичного аналізу наукової спадщини Л.С.Виготського. Її вивчення показує, що сформульовані вченим у 30-ті роки минулого століття ідеї залишаються основоположними для сучасних досліджень у галузі психології та педагогіки, в тому числі спеціальної психології та корекційної педагогіки. Його концепція розвитку розумово відсталої дитини містить положення, які складають теоретикометодологічне підґрунтя науково-практичних пошуків і в нинішній час. Базуючись на позиції єдності законів розвитку нормальних та аномальних дітей він формулює положення як загальні, так і специфічні щодо розуміння психіки зазначеної категорії дітей та формуючих впливів на неї. У статті розкривається суть найважливіших складових концепції, зокрема положень про своєрідність дефективної дитини, структуру дефекту та його компенсацію, про місце вищих психічних функцій та свідомості у розвитку. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37471 |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. Л.С.Виготський....pdf | Стаття на тему: "ЗНАЧЕННЯ ПОГЛЯДІВ Л.С.ВИГОТСЬКОГО ДЛЯ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ" | 492.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.