Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37456
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Помиткіна, Любов Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-14T10:07:27Z | - |
dc.date.available | 2019-01-14T10:07:27Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37456 | - |
dc.description.abstract | Основною ідеєю компетентнісного підходу вчені та практики (Р.С.Гуревич, 2014, А.В.Хуторський, 2013, В.Д.Шадриков, 2006) вважають реалізацію діяльнісного характеру змісту освіти, у результаті якої той, хто навчається, перетворюється із об’єкта на суб’єкт навчання, розвиває себе як особистість. У процесі фахової підготовки за компетентнісного підходу увага акцентується на практичну складову освіти, що передбачає необхідність використання знань під час вирішення нестандартних ситуацій у професійній діяльності. З позицій компетентнісного підходу рівень освіти дорослої людини має визначатися її здатністю розв’язувати проблеми різної складності на основі наявних знань та досвіду. У процесі реалізації компетентнісного підходу в навчанні у людини повинні бути сформовані професійні компетентності, які забезпечать їй можливість зайняти належне місце на сучасному ринку праці | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | психофізіологія особистості | uk_UA |
dc.subject | компетентність фахівця | uk_UA |
dc.title | ВРАХУВАННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОГО ФАХІВЦЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 159 | - |
dc.speciality | Психологія | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВРАХУВАННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОГО ФАХІВЦЯ.pdf | Стаття на тему: "ВРАХУВАННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОГО ФАХІВЦЯ" | 293.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.