Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГармаш, Тетяна Андріївна-
dc.date.accessioned2018-11-03T21:47:16Z-
dc.date.available2018-11-03T21:47:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36821-
dc.description.abstractНа основі аналізу сучасних досліджень та врахування власного досвіду визначено шляхи формування та підтримання позитивної мотивації студентів до вивчення іноземних мовuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНові концепції викладання у світлі інноваційних досягнень європейської дидактики. Київ, 2017. С. 119–121.uk_UA
dc.subjectорганізація пізнавальної діяльності майбутніх фахівців із логістикиuk_UA
dc.subjectвнутрішня мотиваціяuk_UA
dc.subjectсамомотиваціяuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.titleМОТИВАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ЛОГІСТИКИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.specialityПедагогікаuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мотиваційна складова організації самостійної роботи.docматеріали конференції49.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.