Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКацман, Михайло Давидович-
dc.date.accessioned2018-11-02T10:48:51Z-
dc.date.available2018-11-02T10:48:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36806-
dc.descriptionДисертаціяuk_UA
dc.description.abstractКацман М. Д. Методологічні засади організації управління екологічною безпекою під час ліквідування наслідків аварійних ситуацій на залізничному транспорті.– Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 21.06.01 – екологічна безпека. Національний авіаційний університет. Київ, 2018. За результатами узагальнення світового досвіду та власних теоретичних і експериментальних досліджень вирішено актуальну науково-практичну проблему зменшення шкідливого впливу на довкілля і життєдіяльність людини негативних чинників аварійних ситуацій під час транспортування небезпечних вантажів залізничним транспортом внаслідок удосконалення управління реагуванням на такі аварійні ситуації. У дисертації наведені результати дослідження та моделювання процесів впливу наслідків залізничних аварійних ситуацій на довкілля та життєдіяльність людини, а також процесів управління діями ліквідаційних підрозділів на основі інформаційної технології мережецентричного управління. Аналітично та експериментально обґрунтовано математичні моделі розповсюдження в атмосфері забруднюючих речовин внаслідок залізничних аварійних ситуацій з легкозаймистими вантажами. Формалізовано систему залізничних перевезень у разі виникнення аварійних ситуацій залежно від ефективності реагування на такі ситуації, на підставі чого розроблені математичні моделі для визначення ймовірності станів і рівня екологічної безпеки цієї системи. Доведено, що ефективність реагування на залізничні ситуації з небезпечними вантажами підвищується за умови використання відповідної СППР, для створення якої запропоновані математичні моделі розвитку таких ситуацій і алгоритми дій керівника оперативного штабу, а також математичні моделі визначення ефективності дій ліквідаційних підрозділів та їх з’єднань. Доведено, що можливості залізничної функціональної підсистеми «Сили і засоби реагування на надзвичайні ситуації на залізничному транспорті» можуть бути суттєво збільшені завдяки управлінню ними із ситуаційних центрів на основі мережецентричного принципу управління складними ієрархічними ергатичними системами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectекологічна небезпекаuk_UA
dc.subjectзалізнична аварійна ситуаціяuk_UA
dc.subjectнавколишнє середовищеuk_UA
dc.subjectприйняття рішенняuk_UA
dc.subjectінформаційна технологіяuk_UA
dc.subjectсистема підтримки прийняття рішенняuk_UA
dc.subjectмережецентричне управлінняuk_UA
dc.titleМетодологічні засади організації управління екологічною безпекою під час ліквідування наслідків аварійних ситуацій на залізничному транспортіuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.speciality21.06.01 – екологічна безпека (технічні науки)uk_UA
Appears in Collections:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради Д 26.062.09

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dis_Katsman_M.D..pdfЕлектронна версія дисертації4.84 MBAdobe PDFView/Open
aref.Katsman_M.D..pdfЕлектронна версія автореферату1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.