Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36356
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOpanasiuk, Y. A.-
dc.contributor.authorDmytrenko, B. I.-
dc.contributor.authorKrasnousova, O. Y.-
dc.date.accessioned2018-09-28T11:12:01Z-
dc.date.available2018-09-28T11:12:01Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.issn1990-5548-
dc.identifier.otherDOI: 10.18372/1990-5548.56.12946-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36356-
dc.description.abstractThe main specific points of existing air navigation schemes with relation to external disturbing influences are discussed. Some new approach to analyze in the view of admissible temporal and spatial frames basic principle on which the simplest accelerometer may be constructed is proposed. It is shown that a strict successive analysis of accelerometer measurement procedure makes it possible to understand probable new source of errors in the value estimation of the disturbing force magnitude. If don’t take into account these new possible errors any self-adjusting system of an airplane may be functionally damaged or at least functionally unreliable. These errors arise only when temporal duration of disturbing force is less than some critical time τ, which depends on the given characteristics of an aircraft Inertial Navigation System and aircraft itself. The method of finding τ is discussed.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано поведінку інерціальної навігаційної системи літального апарату при наявності різних за тривалістю у часі зовнішніх збурюючих впливів. Запропоновано новий підхід до аналізу основного принципу, що визначає роботу найпростішого акселерометра. Показано, що послідовний строгий аналіз процесу вимірювання дає можливість виявити певне нове джерело помилок в оцінюванні величини збурюючого впливу. Показано, що якщо не брати до уваги ці можливі похибки, то будь-яка самоналаштовувальна система літака може бути функціонально пошкодженою чи, принаймні, функціонально не надійною. Ці похибки виникають тільки за умови, що тривалість у часі збурюючого впливу є меншою певного критичного значення τ, котре залежить від конкретних характеристик інерціальної навігаційної системи та власне самого літака. Запропоновано метод визначення τ.uk_UA
dc.description.abstractПроведен анализ поведения инерциальной навигационной системы летательного аппарата при различных по времени внешних возмущениях. Предложен новый подход к анализу основного принципа, на котором основана работа простейшего акселерометра. Показано, что строгий последовательный анализ процесса измерения акселерометром позволяет обнаружить некий новый источник ошибок оценивания величины возмущающего воздействия. Показано, что, если не принимать во внимание эти возможные ошибки, то любая самонастраивающаяся система самолета может быть функционально повреждена или, по крайней мере, функционально не надежной. Эти ошибки возникают только при условии, когда временная продолжительность возмущающего воздействия меньше некоторого критического значения τ, что зависит от конкретных характеристик инерциальной навигационной системы и самого самолета. Предложен метод определения τ.uk_UA
dc.publisherКиїв «Освіта України»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesElectronics and Control Systems;2018. N2(56): 120-125-
dc.relation.ispartofseriesЕлектроніка та системи управління;2018. N2(56): 120-125-
dc.subjectInertial navigation systemuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectaccelerometeruk_UA
dc.subjectwave equationuk_UA
dc.subjectdisturbing influencesuk_UA
dc.subjectLagrange functionuk_UA
dc.subjectІнерціальна навігаційна системаuk_UA
dc.subjectлітальний апаратuk_UA
dc.subjectакселерометрuk_UA
dc.subjectзбурюючі впливиuk_UA
dc.subjectхвильове рівнянняuk_UA
dc.subjectфункція Лаґранжаuk_UA
dc.subjectИнерциальная навигационная системаuk_UA
dc.subjectлетательный аппаратuk_UA
dc.subjectакселерометрuk_UA
dc.subjectвозмущающие воздействияuk_UA
dc.subjectволновое уравнениеuk_UA
dc.subjectфункция Лагранжаuk_UA
dc.titleERRORS ESTIMATION OF EXTERNAL DISTURBANCE INFLUENCESuk_UA
dc.title.alternativeПомилки оцінювання зовнішніх збурюючих впливівuk_UA
dc.title.alternativeОшибки оценивания внешних возмущающих воздействийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc519.21 (045)-
dc.specialityMATHEMATICAL MODELING OF PROCESSES AND SYSTEMSuk_UA
dc.specialityМАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ТА СИСТЕМuk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdfНаукова стаття706.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.