Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35447
Title: Аналіз діяльності та стратегії розвитку авіакомпанії Emirates Airline на світовому ринку авіаційних перевезень
Authors: Геєць, Ірина Олегівна
Keywords: авіакомпанія, авіаперевізник, ринок авіаційних перевезень, глобальний, «Emirates», стратегія розвитку авіакомпанії, новітні інноваційні продукти, інноваційні електронні послуги, ID картки
Issue Date: 2015
Publisher: Формування ринкових відносин в Україні
Series/Report no.: ;№7-8 (170-171)
Abstract: В статті проведений аналіз та оцінка діяльності авіакомпанії «Emirates» на світовому ринку регулярних пасажирських авіаційних перевезень, описано новий інноваційних продукт Emirates ID та оцінена стратегія розвитку як глобального авіаперевізника
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35447
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аналіз діяльності та стратегії розвитку авіакомпанії .pdfСтаття 548.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.