Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/33197
Title: Моніторинг реконструкції жорстких аеродромних покриттів
Other Titles: Мониторинг реконструкции жестких аэродромных покрытий
Monitoring of reconstruction of rigid airfield pavements
Authors: Агєєва Галина Миколаївна
Агеева Галина Николаевна
Agieieva Galyna
Крівєльов Леонид Іванович
Кривелев Леонид Иванович
Krivjelov Leonid
Keywords: аеродром
жорстке покриття
реконструкція
моніторинг
експериментальні дослідження
теоретичні дослідження
аэродром
жесткие покрытия
реконструкция
мониторинг
экспериментальные исследования
теоретические исследования
.
.
.
.
.
.
Issue Date: 1998
Publisher: К.: НАУ
Citation: Моніторинг реконструкції жорстких аеродромних покриттів / Г. М. Агєєва, Л. І. Крівельов // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 1998. - № 1. - С. 397-402. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Abstract: Розроблено план проведення комплексу теоретичних та експериментальних досліджень, що забезпечують наукове супроводження процесу проектування та будівництва. Встановлено інтервал кількісних показників міцності покриття, що враховує реальні умови будівництва та експлуатації. Вивчено характер роботи багатошарового покриття, що відзначаються співвідношенням величин жорсткостей конструктивних шарів. Визначено межі розрахунково-теоретичні значення класифікаційного числа покриття PCN у порівнянні з проектним значенням, що припускалося.
Разработан план проведения комплекса теоретических и экспериментальных исследований, обеспечивающих научное сопровождение процесса проектирования и строительства. Установлен интервал количественных показателей прочности покрытия, учитывающий реальные условия строительства и эксплуатации. Изучен характер работы многослойного покрытия, определяемый соотношением величин жесткости конструкционных слоев. Определены меньшие расчетно-теоретические значения классификационного числа покрытия PCN в сравнении с проектным допустимым значением.
A planto carryout a set of both theoretical and experimental tests providing scientific accompaniment for designing and engineering processes is developed. It was determined a period for pavement strength quantative indexes with due regard for real conditions of civil engineering and operation. It was studied a character of functioning of multicourse pavement defined through of constructive layers rigidity values. Defined is smaller rated theoretical values for classification number of PCN pavement as compared to suppored desing value.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/33197
ISSN: 2306-1472 (Online)
1813-1166 (Print)
Appears in Collections:Публікації у наукових виданнях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AG-98-1-397-401.pdfстаття532.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.