Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33038
Title: Програми лояльності – фактор успішності
Other Titles: Программы лояльности – фактор успешности
Authors: Федорченко, Світлана Володимирівна
Федорченко, Светлана Владимировна
Шевченко, Ольга Ромуальдівна
Шевченко, Ольга Ромуальдовна
Keywords: Програма лояльності, аеропорт, клієнт, споживач, послуга.
Issue Date: 20-Aug-2012
Publisher: Херсонський державний університет, м. Херсон, Україна
Citation: Федорченко С.В. Програма лояльності – фактор успішності /Шевченко О.Р., Федорченко С.В.//Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2012. – Вип. № 5. – Ч. 3: Економічні науки (Економіка та управління підприємствами). – С.119-120.
Series/Report no.: Економічні науки (Економіка та управління підприємствами);
Abstract: Розглянуто чинники, що впливають на поведінку споживачів. Найважливішими серед них є рівень цін, якість та сервіс обслуговування. Визначено, що найбільш цінними активами підприємств, які працюють в сфері послуг, є клієнти. Задачі оптимізації взаємостосунків з клієнтами вирішуються за рахунок застосування програм лояльності, метою яких є як залучення нових клієнтів, так і довгострокові взаємостосунки з споживачами.
Description: Вступ. Зростання пропозицій ринку авіаційних послуг породжує високий рівень конкуренції і спонукає компанії шукати нові методи і способи залучення клієнтів. Часи, коли вибір споживача був обмежений незначною кількістю пропозицій, давно пройшли, з’явилась можливість вибирати те підприємство, яке йому більше подобається і у якому, з точки зору споживача, найбільш прийнятна якість обслуговування
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33038
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Програми лояльності – фактор успішності.pdfПрограми лояльності – фактор успішності 283.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.