Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32643
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВознюк, Аріна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-02-28T07:49:33Z-
dc.date.available2018-02-28T07:49:33Z-
dc.date.issued2016-02-12-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32643-
dc.description.abstractВ останні десятиріччя спостерігається значна увага представників різних наук до емоційної сфери людини. Емоційна сторона пізнання об’єктивного світу повинна обов’язково відображатися в мові, оскільки мова, реалізуючи свою основну функцію – комунікативну – є засобом вираження не лише думок, а й почуттів. Сферою активного вживання емотивних одиниць постає художня література, у якій авторське мовлення, мовлення героїв і персонажів, орієнтоване на розмовне. У художньому тексті репрезентація емоцій здійснюється трьома способами 1) лексика, що називає емоції; 2) лексика, що описує емоції; 3) лексика, що виражає емоції.uk_UA
dc.publisherМова та література у політкультурному просторі: Матеріали міжнародної науково- практичної конференції: м. Львів, 12-13 лютого 2016 р. – Львів: ГО "Наукова філологічна організація "ЛОГОС", 2016. – С. 48-50uk_UA
dc.subjectзасоби номінації емоційuk_UA
dc.subjectсловниковий склад емоційuk_UA
dc.subjectпозначення емоційuk_UA
dc.titleПерекладацький аспект засобів номінації емоції "радість" (на матеріалі дитячої літератури)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.