Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВознюк, Аріна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-02-28T07:42:08Z-
dc.date.available2018-02-28T07:42:08Z-
dc.date.issued2017-03-24-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32641-
dc.description.abstractСучасні мовознавчі студії характерні своєю антропоцентричною спрямованістю. Це означає, що сьогодні лінгвісти зацікавлені не лише у вивченні відношення «мова – мовець», зосереджуючись на власне мовній системі, а й у дослідженні мовної особистості, тобто відношення «мовець – мова». За такого підходу людина є первинною, а мова – вторинною; за допомогою мови людина виражає свою особистість. Невід’ємною складовою такого вираження є вербалізація емоцій – вираження емоційного стану шляхом використання мовних засобів.uk_UA
dc.publisherАктуальні питання розвитку філологічних наук у XXI столітті: Міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 24-25 березня 2017 року. – Одеса: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2017. – С. 82-85uk_UA
dc.subjectопис емоціїuk_UA
dc.subjectмовна системаuk_UA
dc.subjectвербалізація емоційuk_UA
dc.titleОпис емоції як один із видів її вербального відтворення в дитячій літературі: перекладацький аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.