Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/32420
Title: Методика удосконалення акустичних характеристик вентилятора турбореактивного двоконтурного двигуна
Other Titles: 05.05.03 – Двигуни та енергетичні установки
Authors: Кисляк, Михайло Іванович
Keywords: вентилятор, шум, лопатка, ТРДД, моделювання
fan, noise, blade, turbojet engine, modeling
Issue Date: 25-Jan-2018
Abstract: Робота присвячена розробці методики дослідження аероакустичних характеристик вентилятора ТРДД. У роботі виконано аналіз джерел шумоутворення та існуючих способів його зниження, визначена наукова новизна досліджень, мета і завдання дисертаційної роботи. Запропоновано метод дослідження з застосуванням математичної моделі, що дозволяє виконувати чисельну оцінку аероакустичних характеристик лопаток вентилятора. На підставі використання даного методу виконано модифікації лопаток вентилятора та проведено порівняння аероакустичних характеристик модифікованих і стандартних лопаток вентилятора. У роботі проаналізовано результати розрахунку математичної моделі ступені вентилятора ТРДД, виконаних з метою визначення впливу форми лопатки на аероакустичні характеристики вентилятора. Виконано порівняння результатів експерименту, що проведений ДП «Івченко Прогрес», з результатами моделювання, для визначення адекватності моделі і точності отриманих даних. З використанням методики дослідження аероакустичних характеристик лопаток вентилятора розроблено рекомендації для покращення характеристик ступені вентилятора.
Current research is dedicated to the development of methodology of investigation of aero-acoustic parameters of turbojet engine fan. The analysis of the noise sources and the methods of noise decreasing was used in the research, scientific novelty, objective and task of scientific work were determined. Research method with appliance of mathematical model, which allows implementing numeral evaluation for aero-acoustic parameters of fan’s blades, was suggested. Based on the usage of current method, fan’s blades modification was made as well as a comparison with a standard fan’s blade. An analysis of mathematical evaluation model results of the fan area in the turbojet engine, which made with the purpose of determination influence of the blade’s form on aero-acoustic parameters of fan, was made. In the research a comparison of the experiment results, which conducted by DP “Ivchenko Progress” with the results of modeling, for determination of data adequacy, was made. With the usage of current method of aero-acoustic data research, the recommendations for improving characteristics fan’s area were developed.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/32420
Appears in Collections:Дисертації кафедри авіаційних двигунів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
thesis_Kislyak.pdfДисертація6.89 MBAdobe PDFView/Open
avtoref_Kislyak.pdfАвтореферат914.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.